[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een idee om een kartonhoekje te doen voor wat populaire cakes, als Secret Salute, Cairo Crackling, RotP enzo?

Huh? Heb na weken eindelijk mijn lijst compleet om weer een nieuwe bestelling te doen met onder andere de W- triple layer voor 109 euro, zie ik dat deze ineens 30 euro meer kost. Nou, daar word ik niet blij van. Jammer dat het ineens een stuk duurder is geworden. Ik meen mij te herinneren dat voorgaande jaren altijd werd gewaarschuwd wanneer de prijzen werden verhoogd.

Huh? Heb na weken eindelijk mijn lijst compleet om weer een nieuwe bestelling te doen met onder andere de W- triple layer voor 109 euro, zie ik dat deze ineens 30 euro meer kost. Nou, daar word ik niet blij van. Jammer dat het ineens een stuk duurder is geworden. Ik meen mij te herinneren dat voorgaande jaren altijd werd gewaarschuwd wanneer de prijzen werden verhoogd.
Denk dat dit nieuwe batch is, waardoor de inkoopprijs misschien ook anders is.

De nieuwe toevoeging van Magnum staat online.
Let op niet alles is in alle filialen beschikbaar.

Thunderking 1 Fat tube
Thunderking crackling Bulkpack
Wckd Warlord
Lightning Thunder
Psycho & kamikaze 1 plus 1
Cyber & brave
Donati & metor
Sirius & the blizz
Badar & blaze
Caïro crackling
Head hunter 40 schots
Platinum sensation
1.2 temptation willow
Sylvester mainframe
400 schots total display
Atmosphere
w-triple layer
Magnum P.I.
Tailgate fan
Golden willow Mine with blue pearl
Blue mine with golden spider tail
1.2 freestyle madness
Santa Domingo
Oasis
blinking fermata
wckd Spacers
wckd Winners
Conic Crackling Brothers

Komen hier ook nog producten van naar Pijnacker? Ben met name nog opzoek naar een Tailgate Fan voor een mooie prijs, maar die zijn lastig te vinden in ZH.

Fijn dat jullie alle 3 de Pyroshow boxen weer hebben.
70 euro is ook prima te doen. Direct bestelling geplaatst.

Dit gaat zo niet goed he @vuurwerkoutlet de verlanglijst wordt steeds langer maar bestellen kan nog niet in Pijnacker. Ik hou mijn hart vast voor als de shop open gaat, dit gaat me geld kosten :-). #kannietwachten

Zullen er nog (veel) producten worden toegevoegd aan de website van Pijnacker?

Toch wel een substantieel verschil qua aanbod waar te nemen t.o.v. de overige winkels in het noorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan