[Freakactie 2023] Knalkeet Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot wanneer lopen de mysterydeals? Wil er een paar meepakken maar moet ff wachten op salaris eind deze maand.

Wij hebben groot nieuws! Knalkeet opent een tweede vestiging in Almelo !

Wij zijn open! Het mooiste vuurwerk van Almelo koop je nu bij Vuurwerkland Knalmelo!

Plaats je bestelling via vuurwerkland.nl/almelo of kom tijdens de verkoopdagen langs in de winkel; Sluiskade Zuidzijde 135 - 137, 7607 XV Almelo.

Superior gold aangeschaft onder andere. Dit jaar voor het eerst bij deze winkel, tot einde van het jaar!!

Wij werken naar de verkoopdagen toe! DAt doen we natuurlijk niet zonder aanbiedingen; verdeeld over de webshop staan nog enkele leuke aanbiedingen verstopt.

Bijvoorbeeld;

- Crackling Crystal voor 19,95
- De 4 verschillende compounds van Grande Special voor 400,-
- Diverse assortimentspakketten met leuke kortingen

Vanmorgen vroeg hier mijn bestelling opgehaald, was super geregeld, alles stond al klaar en na de check zo weer op pad.

1 product was niet leverbaar, maar deze hebben ze netjes vervangen voor een gelijkwaardig product.

Bedankt team Knalkeet en een fijne jaarwisseling!

Laatst bewerkt:
28e geweest was zeer rustig, alles werd nagekeken klopte ook en was super geregeld bedankt knalkeet voor de mooie acties het hele jaar!

Topwinkel gewoon! Leuk om ook even kennis te maken met Pim (Koala). Heb hier een paar pareltjes weten te scoren. Voor de Stars over Vienna kreeg ik de The Dark Passenger uitgeleverd. Werd netjes gemeld en de mogelijkheid om toch wat anders uit te zoeken werd ook gelijk geboden, heel netjes. De vervanger kende ik niet zo zeer, maar had er vertrouwen in dat ze een waardige vervanger hebben geregeld. En dat is prima uitgekomen. Bedankt voor de service! Dit jaar ga ik jullie zeker weer in de gaten houden!

Voor het eerst geweest bij deze winkel. Nette ontvangst en alles samen gecontroleerd. Werd door een van de jongens geholpen alles in de auto te zetten. Prima service!

1 klein minpuntje van mijn kant:
Ik had een van de mystery boxen gekocht voor 119 euro.
Winkelwaarde zou ruim 200 euro zijn aan uitloop artikelen. Leek me wel wat!
Echter was het een doos vol met oud en gevaarlijk cafferata en wolff vuurwerk wat ik bij elkaar nog geen 50 euro zou geven. Heb er zelfs wat van moeten weg gooien Ivm kapotte tubes.
Risico van zo’n mystery box zou je zeggen, maar dit was echt meer dan matig voor 119 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan