Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goedemorgen allemaal,
We voegen de februari deals inderdaad stapsgewijs aan, zo is nu de Monster Ride cakebox van Wolff voor slechts €39,99 te bestellen!
Maar kijk ook eens naar de verschillende fluit batterijen 1+1 gratis! Horen er toch echt bij met oud en nieuw!
Verwachten jullie nog meer toevoegingen de aankomende dagen? Mogelijk dan maar wederom is een extra bestelling plaatsen!
Ik begreep dat er nog een en ander bij komt; maar dat er ook weer producten in de zogenaamde 'maart deals' komen. Dat zullen andere producten zijn als de 'februari deals'.
@Knettermans; volgens mij niet
Goed om te horen Knalkeet! Hebben jullie al een idee wanneer er weer extra producten bij de Februari deals komen? Heb mijn oog op een Monster Ride, maar dan combineer ik hem gelijk. Anders worden het wel héél veel Jackpot Assortimenten bij de dag van ophalen.
Er zijn net weer een een aantal producten toegevoegd![]()
Je kunt nog 5 dagen gebruik maken van de Februari deals!
Op 1 maart gaan de Maart Madness deals online. Nieuwe producten met nieuwe aanbiedingen! Hou de socials in de gaten!
Betekend dit dan ook dat er voor februari geen aanvullingen meer komen? Scheelt mij weer een hoop F5-en![]()
Allemachtig, wie is er vannacht actief geweest?
Vroeg de wekker gezet, snel naar de site voor de actie die om 0.00 in ging en zien dat de special 5 al uitverkocht is. Hahaha, lekker bezig!
De special 3 heb ik al ergens staan. Dan nog maar even wachten.
Ik twijfel voor nu alleen over de "Willow Blaster".
120 schoten, 20 mm. en gemiddeld 7,8 gram per schot (incl. mine). Kan net wel of net niet wat zijn.
"Productiefilmpje" staat wel in het product topic, maar een echt straatfilmpje zou welkom zijn.