[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor het eerst hier geweest en meerdere grote bestellingen afgehaald. Echt helemaal top! Snel en goed geholpen. De medewerkster achter de balie zag dat ik meer bestellingen had verspreid over twee dagen en stelde uit zichzelf voor om te gaan kijken of deze al compleet waren. Geweldige service nog nooit meegemaakt. Helaas niet alles compleet dus ben de volgende dag nog een keer geweest en dat was zeker geen straf! Volgend jaar zien jullie mij weer:handsup:

Super Debtor, tot later!

Ik wil hier even een dikke compliment brengen voor de winkel DonaDoni.
Wat heeft deze zaak alles goed op oorde!
Normaal vind ik het fijn als het snel gaat in een winkel.
Maar hier ging het zo snel . Had amper tijd om lekker rond te neuzen, haha

Ik kwam binnen en moest me melde. Bij de afhaalservice.
Daar werden de bonnen gecontroleerd.
Een maal gecontroleerd moest je wachten tot je naam door de speakers klonk.
Nou dat was binnen 2 minuten.
Dus met de trap na beneden bij het afhaalpunt.
Daar stond alles netjes klaar.
Even in de auto leggen en ben weer terug na boven naar de showroom gegaan

Boven in de showroom rondgekeken. Maar wat een service naar de klanten!
Er stond koffie thee etc. Ook cakjes en andere versnaperingen, ook een grote popcorn machine, en alles helemaal gratis!
Ze behandelen hier de klanten als god in Frankrijk.
Waar zie je dit nog?

Eenmaal in de winkel nog wat bij besteld. Gewoon omdat het kan!
Ik wil hier ook mijn complimenten specifiek aan Jan geven!
De man van het forum hier.
Ik was telaat met bepaalde acties, maar Jan vond het belangrijk dat ik toch gebruik kon maken van de kortingen, heb dus een kortingscode gekregen om bij te bestellen.
Nu was ik zelf zoon oelewapper om verkeerde code in te typen waardoor ik dacht dat die het niet meer deed.
Geeft niet want zoon top winkel gun ik gewoon de volle prijs!
Dus had in de winkel bij besteld!

Is er wat negatiefs te melden?
Nee eigenlijk niet!
Ja ze hebben enkel Wolff vuurwerk.
Wat me leuk lijkt is dat ze volgend jaar een Magnum of broekhoff toe voegen aan de collectie, nu ben je gebonden aan een merk.

Nou ook de 2e keer ging het super snel binnen 3 minuten mijn naam gehoord en me bestelling in de auto.
Met koffie achter de kiezen en een tevreden gevoel weer terug na huis gereden!

Ja deze winkel is het voor mij helemaal!!
Volgend jaar ben ik er weer bij!

Goed personeel, goede kortingen, goede service en snelle afhaalservice.
Wat wil een liefhebber nog meer!!

Geweldig betoog, zo kunnen we jouw reactie wel noemen. Zag je bericht met de verkoopdagen binnen komen en heb deze zo veel mogelijk aan ons personeel laten lezen. Geeft een enorme boost en zin in het aankomende jaar!

Goed geregeld, ook voor de mensen die moesten wachten was er genoeg te eten en drinken.
Iedereen bedankt bij Donadoni (ook voor de acties) en met name Samir voor het netjes afhandelen van de order.
Zou bijna Jan vergeten zijn. Bedankt voor het mogelijk maken voor de acties hier op het forum.

Top! en tot volgend jaar.

Thanks luchthuilertje!

Super veel reacties, iedereen die ik niet direct met citaat heb gereplied: ik heb jullie reacties allemaal gelezen maar niet de tijd om iedereen persoonlijk nu te beantwoorden... Duty calls: ik heb nog wat andere afspraken staan voor mijn werk vandaag.

Dank allemaal! :droolthum

Super veel reacties, iedereen die ik niet direct met citaat heb gereplied: ik heb jullie reacties allemaal gelezen maar niet de tijd om iedereen persoonlijk nu te beantwoorden... Duty calls: ik heb nog wat andere afspraken staan voor mijn werk vandaag.

Dank allemaal! :droolthum

Wat mij betreft ook overbodig om iedereen persoonlijk te bedanken. De strekking van de berichten is duidelijk, mijn ervaring is hetzelfde, top geregeld allemaal. Op naar de volgende freak actie!

Hee Rolling thunder, thanks voor je suggestie.

Cafferata is bij ons bij uitstek uitloop geweest. We hebben behoefte aan meer variatie van de 25mm en 30mm blokken en bekijken hoe we hier invulling aan kunnen geven voor 2024. Zoals het er nu naar uitziet, zal dit hoogstwaarschijnlijk opnieuw Wolff vuurwerk zijn (opening naar China Red is mogelijk wel te maken natuurlijk). Wij voelen er niet veel voor om te concurreren met hetzelfde assortiment als de buurman of enkel op de prijs. Maar als er geen nieuwe 25mm/30mm blokken bijkomen vanuit de importeur, willen we zeker uitkijken naar een aanvulling door een ander merk.

China Red erbij en ik sta ook op de stoep!
Zou de combinatie compleet maken!

Eerste keer maar zeker ook niet de laatste keer dat ik hier ga bestelen. Wat een top service! Alles is super geregeld en netjes. Je wordt snel geholpen en sta zo weer buiten met je bestelling. Vriendelijke personeel en behulpzaam. Tot over 362 dagen!

Gezien de super positieve reacties op het forum, en de fijne ervaringen met Wolff/Poema dit jaar ook maar is eens kijken of ik ook langs jullie kan rijden. Ik had jullie net iets te laat opgemerkt. Maar wie weet tot eind van het jaar!

Hee Rolling thunder, thanks voor je suggestie.

Cafferata is bij ons bij uitstek uitloop geweest. We hebben behoefte aan meer variatie van de 25mm en 30mm blokken en bekijken hoe we hier invulling aan kunnen geven voor 2024. Zoals het er nu naar uitziet, zal dit hoogstwaarschijnlijk opnieuw Wolff vuurwerk zijn (opening naar China Red is mogelijk wel te maken natuurlijk). Wij voelen er niet veel voor om te concurreren met hetzelfde assortiment als de buurman of enkel op de prijs. Maar als er geen nieuwe 25mm/30mm blokken bijkomen vanuit de importeur, willen we zeker uitkijken naar een aanvulling door een ander merk.
Beperkt assortiment China Red erbij zou top zijn wanneer dit tot de mogelijkheden behoort

PS: Volgens mij is er in directe omgeving nog geen Magnum dealer. Zou voor mij makkelijk zijn, kan ik mn spulletjes van Magnum ook bij jullie halen :p

Beperkt assortiment China Red erbij zou top zijn wanneer dit tot de mogelijkheden behoort

PS: Volgens mij is er in directe omgeving nog geen Magnum dealer. Zou voor mij makkelijk zijn, kan ik mn spulletjes van Magnum ook bij jullie halen :p

Als dit tot de mogelijkheden behoort, bestel ik ook graag wat spullen van Magnum en Wolff vuurwerk bij jullie. Zoals de Willow mayhem en de Full Assault.

Eerste ervaring voor mij bij Donadoni, kocht vorige jaren alleen bij koningsdal en vechtweelde. Zeer goed bevallen. Goede service en 6 geweldige compounds van wolff voor een schappelijke prijs. Volgend jaar zeker weer!

Dan ga ik jullie website dan goed in de gaten houden! Eerste keer besteld bij jullie maar wat hadden jullie fantastische deals, fijne communicatie, super gastvrij tijdens de verkoopdagen en fantastisch vuurwerk! Een aantal 20mm compounds maar stuk voor stuk fantastische knallers met mooie boeketten! En de MadHouse 480 shots wat u al zei een echte rambak! Hier kan ik de rest van het jaar van na genieten! Succes met jullie werkzaamheden naast het vuurwerk.

Daar zie ik een paar mooie producten tussen staan. Wat vond je van de Divine Intervention? Wij hopen Wolff er van te overtuigen dat ze die toch maar weer terug importeren ;)
Ik heb in de producttopics mijn straatvideo's en meningen gezet!
De Divine Intervention mogen ze zeker terughalen! Maar als tip mogen ze wel werken aan een iets constanter tempo in de cakes en de kleine vertragingen :wink:

China red snap ik dat het een probleem zou kunnen zijn met een buurman redelijk in de buurt.. ( valt mee qua afstand) maar snap dat het discussie kan opleveren. Ik heb daarom in het topic met de vragen aan wolff vuurwerk neergelegd of het mogelijk is om cakes om te labelen vanuit China red naar wolff en dan metname de dierenlijn als voorbeeld. Wie weet lukt dat of in een iets andere aangepaste variant.

Andere merken zou natuurlijk ook leuk zijn maar persoonlijk ben ik meer dan tevreden over wolff vuurwerk en het assortiment wat jullie hebben gehad! Soms zeggen ze dan ook never change a winning team;p

Ook dit jaar maar eens goed in de gaten houden wat jullie gaan doen. Dit n.a.v. de vele positieve reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan