[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond allemaal!

We zijn de laatste uurtjes ingegaan voor de huidige weekenddeals. Sla nu je slag. Ergens tussen 21:00 - 22:00 gaan de prijzen weer omhoog.

Groeten, Jan

suggestie van een fonteinliefhebber: familie juweel voor een prijs van een jaar of 2 geleden (25-30 euro) zou heel gaaf zijn

ook super blij met de mystery cake trouwens! een echte aanwinst :thumbup:
Deze valt me nu pas op, wat een tijdsduur en effecten. Goede Suggestie voor de actie ook als t aan mij ligt.

Zo dat was hem weer, een aantal van jullie waren net op tijd :thumbsup:

En dat waren ook direct de weekenddeals voor dit jaar :cry: - dank voor al jullie toffe reacties!

Maar... Vanaf vrijdag vind je bij ons nog wel een rondje Black Friday deals, dus helemaal voorbij is het nog niet. Tof als velen van jullie ook aansluiten op de stookmeeting / open dag die we met Pyroteam Utrecht organiseren. Volgende week zondag vanaf 12:00 tot 15:00 uur. Onze Black Friday acties zullen lopen tot zondagavond.

Fijne avond en goede werkweek allemaal!

Deze valt me nu pas op, wat een tijdsduur en effecten. Goede Suggestie voor de actie ook als t aan mij ligt.
Normaal leuk om jullie in spanning te houden, maar deze gaat niet scherper lukken dan de huidige prijs helaas. Vrij kostbaar product, ook voor onze administratie zeg maar :sad:

Obsessed is een prachtbak.. hopenlijk komt die ook nog in de actie!
Fire Valley is minder vraag naar, verbaas ik me altijd wel over. Is namelijk echt een monsterlijk goede bak. Ik zal de Obsessed en Fire Valley beiden eens even bekijken of we daar nog wat leuks mee kunnen :bye:

Zo dat was hem weer, een aantal van jullie waren net op tijd :thumbsup:

En dat waren ook direct de weekenddeals voor dit jaar :cry: - dank voor al jullie toffe reacties!

Maar... Vanaf vrijdag vind je bij ons nog wel een rondje Black Friday deals, dus helemaal voorbij is het nog niet. Tof als velen van jullie ook aansluiten op de stookmeeting / open dag die we met Pyroteam Utrecht organiseren. Volgende week zondag vanaf 12:00 tot 15:00 uur. Onze Black Friday acties zullen lopen tot zondagavond.

Fijne avond en goede werkweek allemaal!

Jij bedankt voor alles :thumbsup:
Mocht er nog wat moois komen, ik heb voor black friday nog wat budget over die ik graag bij jullie besteed :biertje:

Normaal leuk om jullie in spanning te houden, maar deze gaat niet scherper lukken dan de huidige prijs helaas. Vrij kostbaar product, ook voor onze administratie zeg maar :sad:
Helaas, thanks voor je transparantie en de moeite en tijd die je erin stopt om ons nog van leuke acties te voorzien! :thumbup:

Shitt, ik dacht toch nog even snel de break out meepakken voor 00.00. Net te laat.. :( Wel eerder al de fire throne besteld. Oojaa mijn suggesties voor black friday; the pride, obsessed en full assault :)

Fire Valley is minder vraag naar, verbaas ik me altijd wel over. Is namelijk echt een monsterlijk goede bak. Ik zal de Obsessed en Fire Valley beiden eens even bekijken of we daar nog wat leuks mee kunnen :bye:

Zijn beide indd dikke bakken! Zeker voor de 25mm.
Zou zeker Mooi zijn als deze nog even voor de echte freaks lekker zacht geprijsd zijn!
Bedankt voor de acties en snelle Reacties!!

Ik wacht netjes tot vrijdag. Maar ik kom zondag met mijn dochter na de meeting.
Ik neem aan dat ik dan ook bestelling kan plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan