[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Shit hey, jullie maken het wel heel lastig. Moet ik nou dit weekend 3 boxen halen (waarvan de break out en divine) of wachten tot black friday..? Wat is wijsheid:bonk:
Denk dat het kwa prijs niet zoveel zal uitmaken, want dit is echt al enorm scherp, maar eerder een ander product/variatie zal zijn. Zou dus vooral kopen/kijken naar wat je wilt hebben nog

Oh ja kan het zijn dat het mailtje omtrent producten die te laat binnenkomen al is verstuurd naar de klanten, maar dat ik hem nog niet heb gekregen omdat de bestelling oorspronkelijk was geplaatst met een fout getypt email?

Mooie deals! Jammer ik heb de breakout al eerder in combinatie gekocht met de boxenactie maar nu is die goedkoper :p. Scherpe weekend deal dus.

Ik heb mezelf nog 1 inkoop moment beloofd met blackfriday dus moet helaas de rug recht houden..:cool:
Haha, thanks rollingthunder. Ik denk dat je toen jij kocht beter uit was i.v.m. de prijzen van de andere boxen toen :wink:

Dik compliment aan jullie hoe jullie je hier op het forum presenteren en manifesteren. Lekkere actieve communicatie en goede informatie. Er komen hier de laatste paar weken ultra scherpe deals voorbij van producten die de freaks aanspreken. Het "nieuwe normaal" qua prijzen wordt hiermee een heel stuk draaglijker. Echt scherp. Gezien de reeds vastgelegde timeslots en de extra reisafstand is dit jaar geen optie maar ik hou jullie scherp in de gaten.
Thanks Cadbury Coaster!

Shit hey, jullie maken het wel heel lastig. Moet ik nou dit weekend 3 boxen halen (waarvan de break out en divine) of wachten tot black friday..? Wat is wijsheid:bonk:
Heee mrgoodlife, scherper dan dit worden deze artikelen niet meer. Jullie kunnen volgende weekend andere artikelen in de actie verwachten. Nog een verrassing welke, maar denk niet dat ze mee zullen doen met de boxenactie.

Oh ja kan het zijn dat het mailtje omtrent producten die te laat binnenkomen al is verstuurd naar de klanten, maar dat ik hem nog niet heb gekregen omdat de bestelling oorspronkelijk was geplaatst met een fout getypt email?
Heee Zemmer, we komen inderdaad met een voorstel. Klanten die the inredible 300 hadden besteld, zijn vandaag gebeld. Stuur je voor de zekerheid even via een PM jouw juiste mailadres en desbetreffende ordernummer, dan pas ik je mailadres aan en weten we zeker dat het bericht jou ook bereikt :wink:

Kan wel wat voor je meenemen;). Laatste winkel is voor mij in geesteren.

:D ik waardeer je aanbod maar ik wil ook niet te afhankelijk worden van medefreaks, heb ook al een medefreak die voor mij bij Roosendaal ophaalt.
Word mij wat teveel gedoe/stress als er meerdere voor mij wat meenemen...

wellicht dat ik Donadoni volgend jaar (zelf) meepak...

Ja dat snap ik. Top dat je Roosendaal hebt kunnen regelen, dat is voor jou helemaal uit de richting denk ik. Altijd een uitdaging om mooie deals en reistijd enigszins te kunnen combineren. Dit jaar voor mij 8 verschillende winkel:rolleyes:

Vraagje.. Door al die goede deals van jullie begint het ook hier te jeuken.
Kun je op een later moment meerdere orders bij jullie "samenvoegen" tot 1 order? Of is dat gezien de mooie aanbiedingen niet mogelijk?
Kan het dan wel op 1 afhaalmoment gepland worden?

Heb de Unbeatable dan ook maar voor een unbeatable prijs meegenomen :biertje: en de Fire Throne, we rijden dit jaar niet naar DE dus dan maar wat 500 grammers voor deze top prijzen :thumbsup:

Vraagje.. Door al die goede deals van jullie begint het ook hier te jeuken.
Kun je op een later moment meerdere orders bij jullie "samenvoegen" tot 1 order? Of is dat gezien de mooie aanbiedingen niet mogelijk?
Kan het dan wel op 1 afhaalmoment gepland worden?
Goedemiddag RooieStokert,

Wij proberen orders zo veel mogelijk samen te voegen, maar er bestaat altijd een kans gezien de bunkercapaciteiten dat dit niet lukt. In dat laatste geval zoeken we altijd een gepaste oplossing.

Groeten, Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan