[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie op de website een categorie met "gratis vuurwerk". Geld dit ook wanneer producten uit weekdeals zijn aangeschaft? En zo ja, moet je deze zelf toevoegen aan je bestelling of doen jullie dit?

Oeeh indd die categorie is ineens gevuld zie ik. Ben benieuwd naar de voorwaarden, aangezien ik ondertussen al een "night breaker full force" heb aangetikt:droolthum verder ben ik trouwens helemaal niet benieuwd naar de nieuwe weekenddeals hoor....... :rolleyes: #ongeduldig

Komen die deals in een aparte categorie op de site, of worden die hier bekend gemaakt?

De deals worden hier bekend gemaakt en onder de categorie weekenddeals zie je ze op de website staan. Tip: als je een smartphone gebruikt, zet de website dan even op desktop modus. Dan toont de website meer categorieën.

Mede-liefhebbers,

Ik ben nog aan het werk (andere werk :wink:) maar ben jullie niet vergeten. Ik zal later vanavond de acties online zetten en hier posten! Het gratis vuurwerk is beoogd voor de traditionele voorverkoop. Wij zullen de speciale deals uitsluiten van een gratis vuurwerkactie. Én korting én gratis producten dat kan wel maar gaat natuurlijk ten kosten van de speciale korting die je krijgt op de geselecteerde deals. Iedereen wilt meer, maar wij moeten ook nog wat verdienen zodat we jullie ook volgend jaar weer kunnen bedienen haha :tongue2:

Tot later!

Dat werd iets later dan gepland, maar belofte maakt schuld. Sommigen werden wellicht al wat ongeduldig haha. Maar... > De nieuwe weekenddeals staan live.

Deze ronde vooral aandacht voor een aantal compounds. Mocht je de Break Out nog willen meepakken DIT is je kans. Maar graag ook aandacht voor de andere producten en de Divine Intervention; want die liggen al even bij ons te drogen: ga je echt blij van worden!

De deals lopen t/m zondagmiddag. Zondagavond gaan de prijzen weer omhoog.

WEEKEND-DEALS 18-20 NOVEMBER

- Fire Throne voor €19,95 - een mooie afwisselende cake met 25mm tubes - gewoon meepakken deze!
- Unbeatable €65,- - een dikke 30mm rammer uit de fabriek van de Break Out (aldus Lucas van Wolff)...
- Supercharged voor €110,- - mooi afwisselende compound box. En dat label is echt heel gaaf met zilver op zwart :yes:
- Divine Intervention voor €120,- - een absolute compoundrammer. Vond dit één van de dikste blokken van afgelopen jaarwisseling en nu is het kruid nóg droger. Veel beter ga je ze niet vinden, geloof ons nou.
- Break Out voor €115,- - deze 30mm rammer heeft verder geen uitleg nodig :wink:
- Tenslotte Supremo 100 shots voor €85,- - ook dit filmpje belooft heel veel goeds. Nog geen straatfilm bekend, maar die gok durf ik bij Wolff wel blind te nemen. En als het klopt wat er gezegd werd in het interview van APV bij Wolff zit deze dus in een kooi (speciaal voor alle kooien-liefhebbers hier :D).

Oja... Break out én Divine Intervention doen deze keer ook gewoon mee in de boxenactie (koop 3 boxen en krijg er 1 gratis) - dus pak deze twee en nog een andere box mee met een '*' en je ontvang ook nog eens de Hysteria box (30mm) GRATIS! Voorwaarden vind je op de site.

WEEKEND-DEALS ZIEN? KLIK HIER: https://donadonivuurwerk.nl/categorie/weekenddeals

Oké ik hoop dat dit het wachten waard was. Slaap lekker, goed weekend en hopelijk zien we jullie volgende week zondag 'live' tijdens de stookmeeting/open dag i.s.m. Pyroteam Utrecht! Laterz :droolthum

PS Morgenochtend of -middag zal ik dat plaatje nog even opmaken. Ik pak een koude rakker en ga daarna mijn mandje in :biertje:

Kut ik dacht die breakout komt volgend jaar maar 115 is wel heel erg verleidelijk... denk dat ik het alsnog bij de unbeatable hou ik moet ook uitkijken voor black friday

Dat werd iets later dan gepland, maar belofte maakt schuld. Sommigen werden wellicht al wat ongeduldig haha. Maar... > De nieuwe weekenddeals staan live.

Deze ronde vooral aandacht voor een aantal compounds. Mocht je de Break Out nog willen meepakken DIT is je kans. Maar graag ook aandacht voor de andere producten en de Divine Intervention; want die liggen al even bij ons te drogen: ga je echt blij van worden!

De deals lopen t/m zondagmiddag. Zondagavond gaan de prijzen weer omhoog.

WEEKEND-DEALS 18-20 NOVEMBER

- Fire Throne voor €19,95 - een mooie afwisselende cake met 25mm tubes - gewoon meepakken deze!
- Unbeatable €65,- - een dikke 30mm rammer uit de fabriek van de Break Out (aldus Lucas van Wolff)...
- Supercharged voor €110,- - mooi afwisselende compound box. En dat label is echt heel gaaf met zilver op zwart :yes:
- Divine Intervention voor €120,- - een absolute compoundrammer. Vond dit één van de dikste blokken van afgelopen jaarwisseling en nu is het kruid nóg droger. Veel beter ga je ze niet vinden, geloof ons nou.
- Break Out voor €115,- - deze 30mm rammer heeft verder geen uitleg nodig :wink:
- Tenslotte Supremo 100 shots voor €85,- - ook dit filmpje belooft heel veel goeds. Nog geen straatfilm bekend, maar die gok durf ik bij Wolff wel blind te nemen. En als het klopt wat er gezegd werd in het interview van APV bij Wolff zit deze dus in een kooi (speciaal voor alle kooien-liefhebbers hier :D).

Oja... Break out én Divine Intervention doen deze keer ook gewoon mee in de boxenactie (koop 3 boxen en krijg er 1 gratis) - dus pak deze twee en nog een andere box mee met een '*' en je ontvang ook nog eens de Hysteria box (30mm) GRATIS! Voorwaarden vind je op de site.

WEEKEND-DEALS ZIEN? KLIK HIER: https://donadonivuurwerk.nl/categorie/weekenddeals

Oké ik hoop dat dit het wachten waard was. Slaap lekker, goed weekend en hopelijk zien we jullie volgende week zondag 'live' tijdens de stookmeeting/open dag i.s.m. Pyroteam Utrecht! Laterz :droolthum

PS Morgenochtend of -middag zal ik dat plaatje nog even opmaken. Ik pak een koude rakker en ga daarna mijn mandje in :biertje:

Zalig, de unbeatable iig in de pocket.
Verder heb je heel wat waar te maken haha, geen straatfilmpjes en alleen jouw review van die divine intervention, een verder totaal onbekende box, maar ik heb me laten verleiden, divine ook in de pocket. Review volgt in het topic januari 2024
Hulde voor deze actie iig :applause:

Laatst bewerkt:
Mooie deals hier! Die divine intervention en break out lijken mij toppers van boxen voor ieder een mooie prijs! 3 boxen + 1 gratis is een erg mooie deal!

Mooie deals! Jammer ik heb de breakout al eerder in combinatie gekocht met de boxenactie maar nu is die goedkoper :p. Scherpe weekend deal dus.

Ik heb mezelf nog 1 inkoop moment beloofd met blackfriday dus moet helaas de rug recht houden..:cool:

Dik compliment aan jullie hoe jullie je hier op het forum presenteren en manifesteren. Lekkere actieve communicatie en goede informatie. Er komen hier de laatste paar weken ultra scherpe deals voorbij van producten die de freaks aanspreken. Het "nieuwe normaal" qua prijzen wordt hiermee een heel stuk draaglijker. Echt scherp. Gezien de reeds vastgelegde timeslots en de extra reisafstand is dit jaar geen optie maar ik hou jullie scherp in de gaten.

Shit hey, jullie maken het wel heel lastig. Moet ik nou dit weekend 3 boxen halen (waarvan de break out en divine) of wachten tot black friday..? Wat is wijsheid:bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan