Detective
VWC lid
Goed bezig Detective. Is de 30mm Divine Intervention niets voor jou?
Jaa dat is die zeker wel!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goed bezig Detective. Is de 30mm Divine Intervention niets voor jou?
Komen die deals in een aparte categorie op de site, of worden die hier bekend gemaakt?
Ik dacht het ook haha - ga je weer een item maken op YouTube Daniel?Liever de goede kortingen die ik bij jullie in de week(end)acties zie dan gratis vuurwerk, ga zo door.
Ik dacht het ook haha - ga je weer een item maken Daniel op YouTube?
Dat werd iets later dan gepland, maar belofte maakt schuld. Sommigen werden wellicht al wat ongeduldig haha. Maar... > De nieuwe weekenddeals staan live.
Deze ronde vooral aandacht voor een aantal compounds. Mocht je de Break Out nog willen meepakken DIT is je kans. Maar graag ook aandacht voor de andere producten en de Divine Intervention; want die liggen al even bij ons te drogen: ga je echt blij van worden!
De deals lopen t/m zondagmiddag. Zondagavond gaan de prijzen weer omhoog.
WEEKEND-DEALS 18-20 NOVEMBER
- Fire Throne voor €19,95 - een mooie afwisselende cake met 25mm tubes - gewoon meepakken deze!
- Unbeatable €65,- - een dikke 30mm rammer uit de fabriek van de Break Out (aldus Lucas van Wolff)...
- Supercharged voor €110,- - mooi afwisselende compound box. En dat label is echt heel gaaf met zilver op zwart
- Divine Intervention voor €120,- - een absolute compoundrammer. Vond dit één van de dikste blokken van afgelopen jaarwisseling en nu is het kruid nóg droger. Veel beter ga je ze niet vinden, geloof ons nou.
- Break Out voor €115,- - deze 30mm rammer heeft verder geen uitleg nodig
- Tenslotte Supremo 100 shots voor €85,- - ook dit filmpje belooft heel veel goeds. Nog geen straatfilm bekend, maar die gok durf ik bij Wolff wel blind te nemen. En als het klopt wat er gezegd werd in het interview van APV bij Wolff zit deze dus in een kooi (speciaal voor alle kooien-liefhebbers hier).
Oja... Break out én Divine Intervention doen deze keer ook gewoon mee in de boxenactie (koop 3 boxen en krijg er 1 gratis) - dus pak deze twee en nog een andere box mee met een '*' en je ontvang ook nog eens de Hysteria box (30mm) GRATIS! Voorwaarden vind je op de site.
WEEKEND-DEALS ZIEN? KLIK HIER: https://donadonivuurwerk.nl/categorie/weekenddeals
Oké ik hoop dat dit het wachten waard was. Slaap lekker, goed weekend en hopelijk zien we jullie volgende week zondag 'live' tijdens de stookmeeting/open dag i.s.m. Pyroteam Utrecht! Laterz
PS Morgenochtend of -middag zal ik dat plaatje nog even opmaken. Ik pak een koude rakker en ga daarna mijn mandje in![]()