[Freakactie 2022] Vuurwerk Vathorst 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de echte aanbiedingen, zoals dit, moet je niet in Limburg wonen. Het is zelfs zo erg dat er niet één dealer hier actief is als winkelier of als gewoon lid. Hoe is dit toch mogelijk? Ieder provincie is wel vertegenwoordigd qua winkelier die een freak of een ander soort actie hier op het forum neerzet, behalve Limburg. Sowieso valt het mij op dat het aantal verkooppunten in Limburg drastisch is verminderd. Van sommige merken hoef je ook al niet in Limboland te zoeken. Echt triest. Gelukkig heb ik wel een dealer dat, mits voor hem mogelijk, wel eens iets bij een importeur voor mij wilt bestellen maar dat kan helaas niet voor alles en dus moest ik vroeger wel eens 100km rijden voor 2 of 3 producten. Ik dwaal af, dat gebeurd bij mij dikwijls, hiervoor mijn excuses. Wat ik eigenlijk wil zeggen dat dit wederom een mooie aanbieding is dat ik wel kan waarderen. :)

Zie toch regelmatig acties van TP Vuurwerk in Kelpen-Oler voorbij komen op Facebook?

We hebben nog een aantal karton Climax 19 kunnen bemachtigen. Zoals velen weten is dit de omlabeling van de Extreme Salute 2.0. Nu voor een leuke prijs in de weekaanbieding!

climax19week.jpg

Thnx mannen, bestelling is compleet en binnen!
Goede service, er liep zelfs iemand met een steekwagen mee!!

Tot volgend jaar.

Mensen kinderen wat was het druk bij jullie vanmiddag! Respect voor alle medewerkers die hun hoofd koel hielden in alle chaos.

Gisteren daar geweest, niet normaal hoe druk het was en hoe mega veel bestellingen klaar lagen. Man als dat geen beeld geeft hoe Nederlan graag vuurwerk heeft weet ik het niet. Top geholpen, snel en viel me op dat de medewerkers er ook van genoten. Dankjewel Dave en team.

Vond het een beetje raar dat alle online bestellingen door elkaar heen liepen met de vrije verkoop bestellingen in de winkel. Hierdoor was het al een uitdaging om überhaupt je afhaalbon bij iemand af te kunnen geven. Maar goed al bij al toch binnen 3 kwartier geholpen en de sfeer was prima alles stond klaar dus was helemaal top.

Vandaag rond 8u langsgeweest. Stond inderdaad een flinke rij met wat volgens mij de vrije verkoop bestellingen waren maar wel vrij vlot geholpen bij de kassa's aan de rechterkant en nog wat klein stookvoer meegenomen. Veel succes morgen nog en hopelijk tot ziens!

Ook hier gisteren geweest om mijn vuurwerk op te halen. Binnen was het behoorlijk druk en vrije verkoop en afhalen bestellingen liepen door elkaar heen. Ik had het geluk dat een medewerker mij aankeek en ik mijn bon af kon geven. Hierdoor stond ik met 10 minuten weer buiten. Tip voor volgend jaar: maak een duidelijke scheiding tussen vrije verkoop en afhalen bestellingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan