[Freakactie 2022] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
We blijven HVLV helpen om er een succes van te maken inmiddels staat de 2e actie online :D

Ga naar de facebook pagina

https://www.facebook.com/VeiligVieren en doe mee

Zolang jullie #veiligvieren, vieren wij dat met winacties.

Afgelopen woensdag startte officieel onze voorlichtingscampagne naar een veilige en verantwoorde jaarwisseling met prachtig siervuurwerk! Vandaag knalt HVLV door met weer een te gekke winactie! Deze keer wordt er € 75,00 verloot, mogelijk gemaakt door Vuurwerk Almere Haven!
Wat moet je doen om kans te maken op wederom een te gekke prijs?
1. Plaats een review over onze geweldige #VeiligVieren app in de Appstore of Playstore.
2. Plaats een screenshot van de review in de reacties onder de post van onze VeiligVieren pagina!

320394084_1491505394690713_3218776130205471617_n.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe zit het met de limited 1 en 3 van Evo? Ik zag dat deze waren afgekeurd, maar zeker een nieuwere batch? Hopelijk krijg ik mijn oudjes uit 2019 gewoon uitgeleverd! :D

Beste freaks

Vanaf vandaag zullen we minder tijd hebben om op het forum aanwezig te zijn.

Wij wensen iedereen fijne kerstdagen :thumbsup:

Team Almere Haven

kerstman-die-met-het-vuurwerk-van-kerstmis-golven-1417892.jpg

Bijlagen

• unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    150,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Fijne dagen Dennis en succes met de verkoop !!

Ik kijk er naar uit om mijn orders op te halen op 29-12 :handsup:

Fijne dagen. Tot de 30e.
Ik heb trouwens net nog even een mailtje gestuurd over de Sky Screamers 2.0. Ik last dat die afgekeurd zijn.

Hoi Liam,
Dat had ik ook. Dennis liet me weten dat als ze al uitgepakt in de bunkers liggen, ze gewoon verkocht mogen worden. Wat ik hieruit opmaak is dat de nieuwe batch afgekeurd is? In elk geval heeft hij ze nog liggen, of het genoeg is voor alle bestellingen weet ik niet. Hoer eerder je afhaaltijd is hoe meer kans je hebt dat je 'm gewoon krijgt lijkt mij ;)

Hoi Liam,
Dat had ik ook. Dennis liet me weten dat als ze al uitgepakt in de bunkers liggen, ze gewoon verkocht mogen worden. Wat ik hieruit opmaak is dat de nieuwe batch afgekeurd is? In elk geval heeft hij ze nog liggen, of het genoeg is voor alle bestellingen weet ik niet. Hoer eerder je afhaaltijd is hoe meer kans je hebt dat je 'm gewoon krijgt lijkt mij ;)
Klopt inderdaad, thanks!

Zo vanochtend weer eens langs geweest. Helaas Dennis niet gesproken. Was half uurtje te vroeg, maar alles werd netjes 1 voor een opgesnort. Alles al uit de kooien! Heel fijn! Was ook nog redelijk rustig. En zoals altijd de beloofde productiejaren.

Dank voor de mooie aanbiedingen. Hopelijk volgend jaar weer!

Vanmorgen langs geweest.
Bestelling stond keurig klaar en was zo geholpen.
Vriendelijk personeel helemaal top, bedankt en een goede jaarswisseling.

Vanavond in Almere geweest, was een beetje verwarrend 2 de zelfde achternamen en bijna identieke nummers, maar het is goed gekomen. Alles mee kunnen nemen en helemaal niet lang hoeven wachten. Bedankt voor de service de afgelopen jaren en het hele team een fijne jaarwisseling!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan