[Freakactie 2022] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
ACTIE FACEBOOK !!!!

Aankomende dinsdag de 4e WK wedstrijd van Oranje⚽⚽🟠.
Maak kans op een Splitting Red cake advies verkoop € 39,95 !!
Bij meerdere juiste antwoorden zullen we een winnaar kiezen.

Aankomende zaterdag zijn we weer open voor afhaal Categorie 1 tussen 11:00 en 13:00 in Almere Haven. Kijk voor de artikelen op deze link https://webshop.vuurwerkalmerehaven.nl/categorie/categorie-1-totale-assortiment bestel al vast online bij iedere order doet de Sint iets leuks erbij aankomende zaterdag.🤪

#almerehaven #almere #naarden #hilversum #lelystad #almerestad #almerepoort #almerebuiten #wk2022 #wkvoetbal

IMG-20221201-WA0003.jpg

ACTIE FACEBOOK !!!!

Aankomende dinsdag de 4e WK wedstrijd van Oranje⚽⚽️��.
Maak kans op een Splitting Red cake advies verkoop € 39,95 !!
Bij meerdere juiste antwoorden zullen we een winnaar kiezen.

Aankomende zaterdag zijn we weer open voor afhaal Categorie 1 tussen 11:00 en 13:00 in Almere Haven. Kijk voor de artikelen op deze link https://webshop.vuurwerkalmerehaven.nl/categorie/categorie-1-totale-assortiment bestel al vast online bij iedere order doet de Sint iets leuks erbij aankomende zaterdag.��

#almerehaven #almere #naarden #hilversum #lelystad #almerestad #almerepoort #almerebuiten #wk2022 #wkvoetbal

Bekijk bijlage 68427
2-1 voor Nederland natuurlijk.

Mocht het na de reguliere 90 minuten nog gelijk staan, dan mag Nederland zijn handjes dicht knijpen. Zelden zo'n inspiratieloos elftal gezien. Het danst en swingt totaal niet.

Ik vind Frankrijk en Spanje goed spel spelen.

Datzelfde Spanje dat vandaag virtueel, ook al was het maar eventjes, uitgeschakeld was? :p

De underdogs lijken op mentaliteit punten te pakken door vechtlust te tonen ipv kwaliteit. Zie Japan/VS/Australië/Marokko

Zonde van je tijd om naar de wedstrijden te kijken van het Nederlands elftal. Ik heb geen enkel wedstrijd van hun kunnen uitkijken, ik kon mij alleen maar ergeren aan hun inspiratieloos spel dat tenenkrommend slecht was. Nog nooit heb ik ze zo slecht zien spelen en zoveel moeite had om van zwakkere teams te winnen. Bij één van de wedstrijden was het zo slecht dat de meeste tijd van de wedstrijd Nederland op hun eigen helft was aan het spelen en de tegenstander vaker op het doel schoot. Nederland is overigens niet het enige land dat tegen verwachting in zeer slecht presteert, het enige verschil is dat wij wel het geluk hebben gehad om door te gaan. Kijk wat er gebeurd is, Denemarken, Duitsland, Mexico en zelfs België, allen roemloos uitgeschakeld en kijk welk landen wel doorgaan, tja.. Japan, VS, Marokko en Australië. Heel verrassend allemaal, maar niet perse spectaculair. Enige voordeel is dat het straks voor de andere landen wat makkelijker zal worden om verder te komen, tenzij bepaalde landen niet alleen het geluk aan hun zijde heeft maar toch gewoon ook goed kunnen voetballen. Ik durf dan ook op dit moment geen geld in te zetten op welk land de WK gaat winnen.

Ook gestemd, weet niet of het veel zin heeft als je leest dat een meerderheid van de politieke partijen in Almere voor het verbod is. Maar stemmen kan geen kwaad en we liggen ruim voor :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan