[Freakactie 2022] Donadoni Vuurwerk - de Meern (Utrecht)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit er klaar voor!

Silver Salute of Cruelty voor een 10tje?:D:handsup:
Ghehe ik zal het bekijken maar dat zit er denk ik niet in door de gestegen prijzen. Cruelty is overigens bij ons uitlopend. Weet niet wat de prijzen doen voor die maar tegenwoordig is onze prijs toch niet zo gek voor een 30mm cake?

Ghehe ik zal het bekijken maar dat zit er denk ik niet in door de gestegen prijzen. Cruelty is overigens bij ons uitlopend. Weet niet wat de prijzen doen voor die maar tegenwoordig is onze prijs toch niet zo gek voor een 30mm cake?

Haha, was een geintje hoor!:wink: Zijn zeker goede prijzen! Mocht er een mooie actie komen pak ik de cruelty ook zeker even mee voor erbij! De Viking in de actie zou ook niet mis staan!:D Noujaa, verras ons maar!:handsup:

Goedemiddag allemaal,

Hierbij weer een beperkte actie. Daarnaast is het alvast leuk om te melden dat Mitchell van Pyroteam Utrecht morgen bij ons een video komt opnemen. Binnenkort meer hierover!

ACTIE: Viking 36 shots waaiercake met spinners, willows, crackling en verschillende schietrichtingen - met kortingscode VWCVIKING kan je 1 Viking aanschaffen voor €27,95 i.p.v. €49,95! De beschikbaarheid is opnieuw gelimiteerd tot 5 orders.

De korting wordt automatisch toegekend bij het invullen van de kortingscode in de winkelmand KLIK HIER EN BESTEL!

vwcrew_post_viking.jpg

Goedemiddag allemaal,

Hierbij weer een beperkte actie. Daarnaast is het alvast leuk om te melden dat Mitchell van Pyroteam Utrecht morgen bij ons een video komt opnemen. Binnenkort meer hierover!

ACTIE: Viking 36 shots waaiercake met spinners, willows, crackling en verschillende schietrichtingen - met kortingscode VWCVIKING kan je 1 Viking aanschaffen voor €27,95 i.p.v. €49,95! De beschikbaarheid is opnieuw gelimiteerd tot 5 orders.

De korting wordt automatisch toegekend bij het invullen van de kortingscode in de winkelmand KLIK HIER EN BESTEL!

Bekijk bijlage 67835

Helaas net te laat. Had hem graag meegenomen.

Mooie actie! Bedankt hiervoor!

Goedenavond allemaal,

Geen nieuwe weekdeal dit keer (nog niet), maar hebben jullie de Screaming Vulture al voorbij zien komen? Helaas is voor dit product de algemene prijsverhoging van het vuurwerk wel behoorlijk zichtbaar, maar hij is bij ons in een introductieactie. Als extra doet deze box ook gewoon mee met onze gratis boxen actie: Koop 3 boxen en ontvang de Twilight box GRATIS, dus doe er je voordeel mee (of niet :angel: :biertje:)

ACTIE: Screaming Vulture 75 shots compound met dikke rauwe flauters - Oftewel "Een compound vol krijsende chaos. Voor diegene die de Return of the Phoenix goed vonden is dit 'm in 't kwadraat! Met woeste, rauwe huilers in oa salvo's en rapid fire maken je als freak stapelgek! Dit is extreem, dit is hard. Dit is insane!!" (aldus Wolff vuurwerk)

Bij ons kan je hem tijdelijk aanschaffen voor €99,95 i.p.v. €139,95!

Bestellen kan hier: KLIK HIER EN BESTEL! En ben je geïnteresseerd in andere boxen, kijk dan zeker de boxen met een 'STER = *' Bij aanschaf vanaf 3 boxen of meer, ontvang je de Twilight GRATIS! KLIK HIER VOOR ALLE BOXEN

vwcrew_post_screaming_vulture.jpg

Goedenavond allemaal,

Afgelopen weekend hadden wij pyroteam Utrecht op bezoek. Hieronder vind je de YouTube video. Zo krijg je een klein kijkje achter de schermen, over onze bunkers en de nog op te tuigen showroom. Ook een leuke give away waar jullie aan mee kunnen doen. Check in het filmpje even wat je moet doen als je kans wilt maken op de Twilight poema box.

Verder komen wij de aankomende week terug met een paar lekkere aanbiedingen, op naar black friday! Fijn weekend pyro's :biertje:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan