granddessert
VWC lid
Er komt deze week snel weer een nieuwe actie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er komt deze week snel weer een nieuwe actie!
Ghehe ik zal het bekijken maar dat zit er denk ik niet in door de gestegen prijzen. Cruelty is overigens bij ons uitlopend. Weet niet wat de prijzen doen voor die maar tegenwoordig is onze prijs toch niet zo gek voor een 30mm cake?Ik zit er klaar voor!
Silver Salute of Cruelty voor een 10tje?![]()
Ghehe ik zal het bekijken maar dat zit er denk ik niet in door de gestegen prijzen. Cruelty is overigens bij ons uitlopend. Weet niet wat de prijzen doen voor die maar tegenwoordig is onze prijs toch niet zo gek voor een 30mm cake?
Goedemiddag allemaal,
Hierbij weer een beperkte actie. Daarnaast is het alvast leuk om te melden dat Mitchell van Pyroteam Utrecht morgen bij ons een video komt opnemen. Binnenkort meer hierover!
ACTIE: Viking 36 shots waaiercake met spinners, willows, crackling en verschillende schietrichtingen - met kortingscode VWCVIKING kan je 1 Viking aanschaffen voor €27,95 i.p.v. €49,95! De beschikbaarheid is opnieuw gelimiteerd tot 5 orders.
De korting wordt automatisch toegekend bij het invullen van de kortingscode in de winkelmand KLIK HIER EN BESTEL!
Bekijk bijlage 67835
In het midden van het land, dat moet te doen zijnPrachtige cake is dat, zeker voor deze mooie prijs. Helaas te ver voor mij![]()
Volgende keer ben je er hopelijk sneller bij, Hoewel het nu wel erg rap gingHelaas net te laat. Had hem graag meegenomen.
Mooie actie! Bedankt hiervoor!
Thanks RobinMooie actie weer
Ik moet even kijken wat we nog hebben en wat de inkoop doet voor de nieuwe batch. Zal dan nog wel in de actie komen maar niet zo scherp als gisteren.Sjonge die actie was wel heel snel voorbij. En voor de actie was ie 34.95
Thanks Stefan. Tot 31 december!Super service hier en een gratis Poema Twilight in de pockettot 31 december!