[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie toevoeging de Klasek en Dumbum producten !

Is er iets mogelijk met de DumBum Triple shots, net zoals die van Katan, om ze per 5 voor een mooie prijs te kunnen aanschaffen ?

20% korting op het gehele assortiment! Gebruik de code: CGKA21assortiment tijdens het bestellen en de korting wordt verrekend!

LET OP!: Tijdens deze acties is het NIET mogelijk om 50% nu te betalen en 50% tijdens het afhalen te betalen. Alleen het volledige bedrag dus.

4.jpg

Nu dus het Katan loudpakket voor 64euro. Dat is echt een hele goede prijs! Ik heb zelf al te veel besteld:(, anders had ik deze zeker meegenomen!

Toch 2x de crossete switch besteld, past perfect in een show. Ook het kleine moet gewaardeerd worden in de zin van de Knister van Lonestar. Bedankt maar weer :).

Nogmaals wil ik net als vorig jaar en in 2019 even benadrukken dat we met deze acties echt wel op veel producten geld toeleggen i.p.v. verdienen. We geven dit jaar wederom ons PR budget grotendeels uit aan inkoop voor deze acties waar jij als liefhebber meer aan hebt dan dat we geld uitgeven voor x aantal folders die bij de meesten bij het oud papier komen of plaatsing van advertenties in regionale bladen. (€ 1.000,00 voor een advertentie is zo uitgegeven)

Zoals genoemd het Loud pakket van Katan is erg goedkoop nu mede dus door deze manier van reclame maken. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!

Met deze mooie actie toch de Three Stage Whistling maar eens proberen. Knister Teufel mix ook meegepakt om te proberen. :applause:

Nogmaals wil ik net als vorig jaar en in 2019 even benadrukken dat we met deze acties echt wel op veel producten geld toeleggen i.p.v. verdienen. We geven dit jaar wederom ons PR budget grotendeels uit aan inkoop voor deze acties waar jij als liefhebber meer aan hebt dan dat we geld uitgeven voor x aantal folders die bij de meesten bij het oud papier komen of plaatsing van advertenties in regionale bladen. (€ 1.000,00 voor een advertentie is zo uitgegeven)

Zoals genoemd het Loud pakket van Katan is erg goedkoop nu mede dus door deze manier van reclame maken. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!

Dankjewel dat je deze acties houdt Stefan, in eerste instantie had ik zoiets van shit ik had later moeten bestellen want dat was goedkoper geweest. Tegelijk waren de prijzen al goed en na de demo gunde ik je van harte de marge. Dus daarom ook ondertussen zowel op de 1e als vandaag extra besteld. Nu alleen nog een extra rijder regelen....

Tof dat je deze acties in deze onzekere tijden toch aanbiedt.

Surprise, Below Earth & Survival GRATIS bij elke bestelling!

LET OP!: Tijdens deze acties is het NIET mogelijk om 50% nu te betalen en 50% tijdens het afhalen te betalen. Alleen het volledige bedrag dus.

5.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan