[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van harte gefeliciteerd Stefan, echt een ontzettend mooie zaak heb je neergezet en ik maak graag de lange reis vanuit het zuiden om bij jouw te komen shoppen. Op naar het volgende jubileum!

Gefeliciteerd Stefan, na het lezen van al deze positieve en leuke reacties ga ik zodra het kan gelijk voor het eerst bij je bestellen voor het komende O&N.:wink:

Gefeliciteerd met het jubileum! Verwacht je ook The Scream en de Decibel van Wolff in het assortiment dit jaar?

Hoi Stefan, komt de Mythology Display Box ook bij jullie in de freakactie?

Ik krijg redelijk wat vergelijkebare vragen via app, mail enz.. Wacht even rustig af waar we 1 februari mee komen omdat ook bij ons zelf nog niet helemaal scherp is wat we gaan doen met bepaalde producten. Deze box is er een voorbeeld van.

Wat zijn de afhaaldagen/tijden van de freakactie? Heb hier nooit eerder besteld, maar wil het wel meenemen in de route als het kon.

Gefeliciteerd met het jubileum. Wellicht dat ik dit jaar een kijkje kom nemen, Holten is niet ver vanaf de A1. Daar kom ik de 30e overheen.

Gefeliciteerd met het Jubileum Stefan! Prachtig wat je voor afgelopen jaar had neergezet qua belevingsruimte/showroom. Zelfs even een kijkje achter de schermen kunnen krijgen :). Ben erg benieuwd naar de acties.

Wat zijn de afhaaldagen/tijden van de freakactie? Heb hier nooit eerder besteld, maar wil het wel meenemen in de route als het kon.

Afhaaltijden speciaal voor acties hebben we niet. Onze afhaaltijden in 2021 zijn 29 & 30 december tussen 6.00 uur en 20.00 uur en 31 december tussen 8.00 uur en 16.00 uur.

Is het al februari? Ik ben oprecht reuze benieuwd naar de aanbiedingen Stefan! :handsup:

Over 12 dagen is het februari Djaimy :D

Maar Stefan nog gefeliciteerd met je jubileum hoor! Altijd een mooie mijlpaal 10 jaar!

Handig & Goedkoop

Als de winkels weer open mogen dan kun je vanaf zaterdag 13 februari categorie 1 vuurwerk kopen bij Handig & Goedkoop, een nieuwe winkel die op 13 februari wil openen in ons pand aan de Kerkstraat 6.

Je kunt ook vanaf 1 februari je cat. 1 online bestellen via onze webshop www.vuurwerkholten.nl en dan vervolgens direct na je bestelling afhalen tijdens hun openingstijden.

bannerFB.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan