[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd super geregeld hier. Dennis belt gewoon op en vraagt wat te doen met de bestellingen. Uiteraard doorgeschoven naar volgend jaar. Unieke service!

Beste freaks even een update.

Als eerst zijn we aardig op weg om alles te regelen we doen alles in de avond uren omdat we ook gewoon allemaal werkzaam zijn bij andere bedrijven binnen ons team.
Dan iedereen die zijn order heeft door gezet bedankt al vast hiervoor we zullen er netjes op passen en bedankt voor het vertrouwen.:thumbup:

We hebben de Cat1 artikelen inmiddels ook in de shop deze is in inmiddels online en geregeld we vullen deze geregeld aan.

We proberen van alles te krijgen alleen het is lastig maar we hebben een assortiment daar zijn we al weer blij mee ook voor de gezinnen in Almere.
Tevens doen we ook in de avond uren alle binnenkomst verwerken en zorgen dat het op voorraad komt en nog extra zoeken een plus punt als het goed is komt rond 20 december nog Vulcan binnen met de nieuwe artikelen en deze staan ook voor ons in bestelling.

Verder heb ik nog diversen andere mail ik kom echt bij iedereen terug of per mail of per telefoon maar iedereen krijgt bericht terug.

Aankomende zaterdag zijn we weer op open voor afhaal tussen 10:00 en 14:00 bestel wel al vast online als je iets wil hebben op de shop dan zorgen we dat het klaar staat netjes.
Ook wij hebben te maken met de nieuwe covid-19 regels in de winkel als er afgehaald wordt houd je daar aan aub ook voor ons omdat we geen uit val willen hebben op dit moment.

Covid-19 regels :

Mondkapje en 1,5 meter

Nu gaan we weer verder met alles en de laatste stappen zetten allemaal.

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Veel dank Dennis, voor al het werk dat je verricht en de fijne persoonlijke service. Hopelijk is mijn mail van gisteravond duidelijk :-)

Ik zie de doorgeschoven orders en restitutie van andere orders tzt wel binnen komen. Neem je tijd, heeft geen haast. Sommige van die zelfbenoemde "freaks" hier begrijpen niet helemaal hoe veel tijd en moeite je steekt om de pareltjes uit het aanbod te vissen en nu weer iedereen te helpen na de ontzettende domper twee weken geleden. Keep it up, zie je hopelijk in december 2022!

Dennis,

Even een vraagje krijg je de un metro van St8ment ook nog binnen? Lijkt me een leuk cat. 1 pakketje...

gr. Robin

Ik zag diversen vragen in me PM zitten over knetterlinten ik beantwoord ze zo even.

We hebben op dit moment 4 soorten liggen dus op voorraad wel is het OP=OP zaterdag zo je al af kunnen halen in Almere want deze liggen op voorraad.
want waarschijnlijk komt de aanvulling van Vulcan niet op tijd binnen meer dit jaar.

1144 Knetterlinten GBV
1518 Cracker Jack Vulcan
5048 Magic Whip Vulcan
8009 Cintas St8ment

Beste freaks even een update.

Als eerst zijn we aardig op weg om alles te regelen we doen alles in de avond uren omdat we ook gewoon allemaal werkzaam zijn bij andere bedrijven binnen ons team.
Dan iedereen die zijn order heeft door gezet bedankt al vast hiervoor we zullen er netjes op passen en bedankt voor het vertrouwen.:thumbup:

We hebben de Cat1 artikelen inmiddels ook in de shop deze is in inmiddels online en geregeld we vullen deze geregeld aan.

We proberen van alles te krijgen alleen het is lastig maar we hebben een assortiment daar zijn we al weer blij mee ook voor de gezinnen in Almere.
Tevens doen we ook in de avond uren alle binnenkomst verwerken en zorgen dat het op voorraad komt en nog extra zoeken een plus punt als het goed is komt rond 20 december nog Vulcan binnen met de nieuwe artikelen en deze staan ook voor ons in bestelling.

Verder heb ik nog diversen andere mail ik kom echt bij iedereen terug of per mail of per telefoon maar iedereen krijgt bericht terug.

Aankomende zaterdag zijn we weer op open voor afhaal tussen 10:00 en 14:00 bestel wel al vast online als je iets wil hebben op de shop dan zorgen we dat het klaar staat netjes.
Ook wij hebben te maken met de nieuwe covid-19 regels in de winkel als er afgehaald wordt houd je daar aan aub ook voor ons omdat we geen uit val willen hebben op dit moment.

Covid-19 regels :

Mondkapje en 1,5 meter

Nu gaan we weer verder met alles en de laatste stappen zetten allemaal.

Komt het nieuwe spul van vulcan nog wel omdat je dat hier stuurde in dit bericht. En bij de knetterlinten weer niet beetje verwarrend...

Komt het nieuwe spul van vulcan nog wel omdat je dat hier stuurde in dit bericht. En bij de knetterlinten weer niet beetje verwarrend...

Sorry daar bedoelde ik alleen de knetterlinten mee.

De andere nieuwe artikelen wel die staan in bestelling dus laten we hopen dat die er snel zijn nog dit jaar.

We hebben zojuist een kleine assortiment uitbreiding gedaan in de shop wees op tijd want voor deze artikelen geldt OP=OP

Bestel online en kom 11 december ophalen tussen 10:00 en 14:00.
- Knetterballen Bulk ��
- Crackling Cracker
- Magic Whip
- Wondertollen
- Kids pakket
- Meter Pakket

Tevens St8ment aangevuld ook in de shop

download.jpg

We hebben weer aangevuld een aantal artikelen.

We hebben inmiddels 3 soorten knetterlinten.:D

Aankomende zaterdag 18 december zijn we weer open in Almere.

Tussen 10:00 en 14:00 bestel online al vast je artikelen dan zorgen we dat het klaar ligt

Ruim 60 artikelen en deze liggen op voorraad.

We hebben zojuist een kleine assortiment uitbreiding gedaan in de shop wees op tijd want voor deze artikelen geldt OP=OP

Bestel online en kom 11 december ophalen tussen 10:00 en 14:00.
- Knetterballen Bulk ��
- Crackling Cracker
- Magic Whip
- Wondertollen
- Kids pakket
- Meter Pakket

Tevens St8ment aangevuld ook in de shop

Bekijk bijlage 64168

We hebben de shop weer aangevuld helaas is het einde inzicht dus wees op tijd op=op.

-knetterlinten
-grondbloemen
-pakketen
-fonteinen
-fakkels
-knetter diversen.
Enz enz

Ruim 60 artikelen

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Zaterdag zijn we weer open bestel al vast online en wij zetten het klaar.

Zolang de voorraad strekt zullen we ook de laatste 3 dagen open zijn.

FB_IMG_1639296243203.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan