Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dennis,
Even een vraagje krijg je de un metro van St8ment ook nog binnen? Lijkt me een leuk cat. 1 pakketje...
gr. Robin
Beste freaks even een update.
Als eerst zijn we aardig op weg om alles te regelen we doen alles in de avond uren omdat we ook gewoon allemaal werkzaam zijn bij andere bedrijven binnen ons team.
Dan iedereen die zijn order heeft door gezet bedankt al vast hiervoor we zullen er netjes op passen en bedankt voor het vertrouwen.
We hebben de Cat1 artikelen inmiddels ook in de shop deze is in inmiddels online en geregeld we vullen deze geregeld aan.
We proberen van alles te krijgen alleen het is lastig maar we hebben een assortiment daar zijn we al weer blij mee ook voor de gezinnen in Almere.
Tevens doen we ook in de avond uren alle binnenkomst verwerken en zorgen dat het op voorraad komt en nog extra zoeken een plus punt als het goed is komt rond 20 december nog Vulcan binnen met de nieuwe artikelen en deze staan ook voor ons in bestelling.
Verder heb ik nog diversen andere mail ik kom echt bij iedereen terug of per mail of per telefoon maar iedereen krijgt bericht terug.
Aankomende zaterdag zijn we weer op open voor afhaal tussen 10:00 en 14:00 bestel wel al vast online als je iets wil hebben op de shop dan zorgen we dat het klaar staat netjes.
Ook wij hebben te maken met de nieuwe covid-19 regels in de winkel als er afgehaald wordt houd je daar aan aub ook voor ons omdat we geen uit val willen hebben op dit moment.
Covid-19 regels :
Mondkapje en 1,5 meter
Nu gaan we weer verder met alles en de laatste stappen zetten allemaal.
www.vuurwerkalmerehaven.nl
Komt het nieuwe spul van vulcan nog wel omdat je dat hier stuurde in dit bericht. En bij de knetterlinten weer niet beetje verwarrend...
Dennis,
Even een vraagje krijg je de un metro van St8ment ook nog binnen? Lijkt me een leuk cat. 1 pakketje...
gr. Robin
Hey Dennis, is morgen de laatste afhaaldag voor jullie? Of ga je nog wel vaker open deze maand?
We hebben zojuist een kleine assortiment uitbreiding gedaan in de shop wees op tijd want voor deze artikelen geldt OP=OP
Bestel online en kom 11 december ophalen tussen 10:00 en 14:00.
- Knetterballen Bulk ��
- Crackling Cracker
- Magic Whip
- Wondertollen
- Kids pakket
- Meter Pakket
Tevens St8ment aangevuld ook in de shop
www.vuurwerkalmerehaven.nl
Bekijk bijlage 64168