[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een update.

We zijn al weer druk bezig met de showroom.
Aankomende week zullen ook nog de nieuwe dummy artikelen toegevoegd waren in de showroom bijvoorbeeld Evomeister en Vulcan.

Vandaag ook weer wat cat1 binnen gehad maar het gaat erg hard met de voorraad.

27 nov zijn we weer open voor afhaal.

IMG-20211102-WA0008.jpg

IMG-20211102-WA0012.jpg

Even een update

We hebben weer diversen cat1 artikelen.

Bestel al vast je cat1.
Ophalen 27 november in de ochtend zijn we weer open voor afhaal.:D

Op de webshop staat ook de voorraad die ook aanwezig is op dit moment wat twijfel is hebben we uit gezet.

Ook crackling astronaat zijn binnen gekomen vandaag en de magic whip.

IMG-20211104-WA0021.jpg

Beste Klanten en Freaks

We kunnen niet anders zeggen dat we er kapot van zijn weer.
De afgelopen maanden hebben we ook hard gevochten binnen Almere met HVLV en Check wat ook veel energy heeft gekost allemaal binnen onze team en waar we ook nog mee bezig zijn.

we houden jullie even op de hoogte hoe en wat.

Helaas.. En het afsteekverbod in Almere komt hiermee ook weer een jaar dichterbij. Ik ben somber gesteld voor de toekomst :sad:

Dennis, sterkte man!!
Ik hoop dat jullie deze nieuwe klap te boven komen.

Hoe zit het met jullie cat 1 verkoop? De 27ste was toch een afhaaldag?
Wil graag met de kleine weer die kant op komen maar klopt het dat het assortiment momenteel erg beperkt is?

Dennis, sterkte man!!
Ik hoop dat jullie deze nieuwe klap te boven komen.

Hoe zit het met jullie cat 1 verkoop? De 27ste was toch een afhaaldag?
Wil graag met de kleine weer die kant op komen maar klopt het dat het assortiment momenteel erg beperkt is?

Hoi Bedankt Guusje

we zijn er .... ziek van weer een hoop extra werk alles was klaar weer en nu weer dit gelul.

We houden wel hoop nog de aankomende week

Zo als de jongens van HVLV bezig met de rest dat verdient gewoon een dikke pluim ook vanuit onze kant we zijn er blij met deze mannen en Check.

We hebben deze dagen nu open staan:

27-11
04-12

Vriendelijke Groet,

Beste Freaks

We zijn er nog steeds .... ziek van maar we moeten verder en alles gaan op pakken.

Inmiddels zijn we een paar dagen verder en zijn we hard bezig met de mail.

Ik wil jullie wel een dingetje vragen willen jullie geen mail nog sturen of er artikelen uit de outlet of old school artikelen vrij komen we krijgen hier veel vragen over namelijk op dit moment ik kan dit niet vertellen omdat ik eerst de orders of moet doorzetten of annuleren.

Verder wil ik even vragen aan iedereen die zijn order wil behouden of die even een mail wil sturen naar me [email protected] dan pak ik dit meteen even op en verwerk ik deze.

Tevens krijgen we ook vragen of een order naar een waardebon kan voor cat1 verkoop dit is ook mogelijk stuur dan ook even een mail naar [email protected] dan maken een waardebon hier voor meteen.

Verder zijn we vrijdag en zaterdag open voor afhaal cat1 de shop draait op dit moment.

Vriendelijke Groet,

Dennis

Voor ons toch een klein licht puntje vanavond

Vanavond is het Raadsvoorstel Evaluatie Jaarwisseling Almere VUURWERK VERBOD IN 3 JAAR besproken in de gemeenteraad van Almere. Dit Raadsvoorstel is verworpen vanavond en is van tafel dus zullen ze mee gaan met het landelijk beleid in Almere.

Natuurlijk is er helaas dit jaar een verbod maar het Raadsvoorstel liep ook nog in de gemeente Almere waar hard aan gewerkt is door de Vuurwerkverkooppunten in Almere samen met #hvlv en #Check.
We zijn blij dat we dit hoofdstuk kunnen sluiten voor de toekomst en zo hebben we gelukkig een licht plus puntje in deze klote tijd. :)

Laatst bewerkt:
Ik wou toch even een klein berichtje sturen.Eigenlijk een veer.

Net een uur met Dennis aan de lijn gehangen, beetje lopen lullen haha

Dennis wat ben je een toffe gast en ik persoonlijk waardeer het heel erg hoe je dit oppakt en hoe je meedenkt met iedereen.

Ik kan niks anders dan de loftrompet steken.

Ook wat jij met hvlv en check hebt bereikt in Almere. Samen met alle andere winkels natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan