[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels heb ik 7 artikelen toegevoegd onder Vulcan deze staan inmiddels ook vrij
.
Atack mine
Toverfonteinen ASS
Titanium Vulcano
Mad Bats
Happiness
Jumping Jelly Beans
Romeinse kaars 2.0

Deze artikelen zijn beperkt ingekocht OP=OP

1118-rt9l.jpg

Wat een ontzettend leuk klein spul heeft Vulcan toch. 2 setjes Titanium Vulcano, een Popcorn Fountain en Romeinse Kaars 2.0 besteld.

Heel leuk spul inderdaad, ik kon me ook niet inhouden :D 2x Mad Bats, 2x Titanium Volcano, 2 x Jumping Jelly Beans en 2x Mini Attack besteld. Het begint inmiddels al een aardige collectie klein grut te worden zo...

Wat een ontzettend leuk klein spul heeft Vulcan toch. 2 setjes Titanium Vulcano, een Popcorn Fountain en Romeinse Kaars 2.0 besteld.

Ik krijg echt een super nostalgisch gevoel bij die 4 fontijntjes, echt leuk om die weer eens te zien. Jammer dat het cat. 2 is zeg, maar wel het wachten waard.

Nog een vraag ?

Welke artikelen eventueel zouden nog een mooie toevoeging zijn van Vulcan.

Ik heb een lijst dan kan ik even kijken.

Trouwens vanavond komen er een aantal Defqon boxen vrij zo als bekend is dit een artikel in een beperkte oplage dus OP=OP.

IMG-20210108-WA0006.jpg

Komt de Over the Top in het assortiment? Anders svp de Predator toevoegen indien mogelijk. Als ik er dan een Oman bijbestel kan ik zelf er een dubbele compound van maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan