[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is toch wel een beetje standaard het verhaal van Valk... ik vind het een topwinkel hoor, maar jullie spreken vaak een verwachting uit wat dan door bepaalde redenen toch niet zo loopt. Webshop nog steeds niet open. En mensen wachten nog steeds op een telefoontje. Ik heb vaker gezegd dat ik vaste klant ben en blijf maar dit vind ik gewoon een beetje irritant...

We hebben nog 10 maanden gelukkig.

Gelukkig wel... begrijp met niet verkeerd, ik ben niet ongeduldig, maar als je zegt dat je medio februari open gaat, dan is het wel zo fijn als dat ook gebeurt. We wachten rustig af

Gelukkig wel... begrijp met niet verkeerd, ik ben niet ongeduldig, maar als je zegt dat je medio februari open gaat, dan is het wel zo fijn als dat ook gebeurt. We wachten rustig af

het is nog steeds februari.....

Geef het ook even de tijd. We mogen blij zijn dat valk aan het kijken is voor nieuw spul. En dat kost ook even tijd om alles rond te krijgen met importeurs en de informatie te verwerken op de site.

Dit is toch wel een beetje standaard het verhaal van Valk... ik vind het een topwinkel hoor, maar jullie spreken vaak een verwachting uit wat dan door bepaalde redenen toch niet zo loopt. Webshop nog steeds niet open. En mensen wachten nog steeds op een telefoontje. Ik heb vaker gezegd dat ik vaste klant ben en blijf maar dit vind ik gewoon een beetje irritant...

Goedenavond

Standaard verhaal ?nou ja het klopt dat het niet loopt zoals wij hadden aangegeven maar helaas ligt dat probleem niet bij ons, één probleem is dat wij nog veel informatie moeten ontvangen omtrent de nieuwe producten van een nieuwe importeur voor op de site, en het volgende probleem is dat wij het P.O.S systeem niet werkend krijgen met de accounts dus daar word op dit moment door hun hard aan gewerkt om dit op te lossen.
Dus we doen ons best .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Standaard verhaal ?nou ja het klopt dat het niet loopt zoals wij hadden aangegeven maar helaas ligt dat probleem niet bij ons, één probleem is dat wij nog veel informatie moeten ontvangen omtrent de nieuwe producten van een nieuwe importeur voor op de site, en het volgende probleem is dat wij het P.O.S systeem niet werkend krijgen met de accounts dus daar word op dit moment door hun hard aan gewerkt om dit op te lossen.
Dus we doen ons best .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Joh, reageer er niet meer op Subaru. Je hebt tijdig gecommuniceerd dat het later wordt en waar dat aan ligt. Jullie communicatie is er inmiddels al 10x op vooruit gegaan.

Als jullie open gaan, kunnen jullie meteen kijken of ik kan betalen met ideal via revolut bank. Sommige vw shops hebben dat nog niet. Bedankt.

Goedenavond

Dus we doen ons best .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik bedoel alleen maar dat je dan wellicht geen ‘beloftes’ moet doen. Dat komt wel erg vaak voor bij valk. Maar goed we wachten gewoon af.

Ik bedoel alleen maar dat je dan wellicht geen ‘beloftes’ moet doen. Dat komt wel erg vaak voor bij valk. Maar goed we wachten gewoon af.

Goedenmiddag

Het zijn geen beloftes maar streefdata en ja we zijn nog steeds afhankelijk van techniek en die laat je wel eens in de steek helaas.
Maar goed we kunnen niet iedereen tevreden krijgen en houden dus ja .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Zeer benieuwd naar het assortiment van 2021, kijk elke dag wel even of de website up-to-date is:)
Valk/vwperdoos gaat zeker een optie worden voor mij dit jaar.
Ik had nog wat boxen op mijn verlanglijst staan van afgelopen jaar, uiteraard is het begrijpelijk dat niet alle boxen in het assortiment opgenomen kunnen worden, maar wie weet heb je er wat aan:

Vuurwerkmania: Nano Shot 360'S
Geisha Ultimate prof box 100sh
Wolff: Cruel traction
Magnum: Backfire rudebox
Magnum: Kingstown Hangover
Magnum: P.I.
Broekhof-Crown: 1.2" Insane Crown Bomber

Zeer benieuwd naar het assortiment van 2021, kijk elke dag wel even of de website up-to-date is:)
Valk/vwperdoos gaat zeker een optie worden voor mij dit jaar.
Ik had nog wat boxen op mijn verlanglijst staan van afgelopen jaar, uiteraard is het begrijpelijk dat niet alle boxen in het assortiment opgenomen kunnen worden, maar wie weet heb je er wat aan:

Vuurwerkmania: Nano Shot 360'S
Geisha Ultimate prof box 100sh
Wolff: Cruel traction
Magnum: Backfire rudebox
Magnum: Kingstown Hangover
Magnum: P.I.
Broekhof-Crown: 1.2" Insane Crown Bomber

Goedenavond

De meeste boxen op jou lijst zijn via ons bestelbaar alleen de cruel traction van wolff niet .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Komen deze boxen ook bij jullie op de site te staan?

Goedenmorgen

Daar zijn we nog mee bezig om daar naar te kijken maar je kan ons altijd even een mail sturen met de producten die je graag zou willen bestellen dan kijken we daar even naar .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan