[Freakactie 2021] Knalkeet Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Freaks! De zomerdeals staan nog ongeveer een maandje online. Strakke prijzen voor uitloop producten, nieuwe cakes en compounds van Wolff, Katan (waaronder de specials en LOUD cakes), St8ment en cafferata. Maar ook toppers zoals Scream van Eurostar, The Scream van Wolff, allen voor scherpe prijzen.

Mocht je op zoek zijn naar kartonnen, of een mooie prijs voor een grote bestelling (meerdere compounds / kartonnen) zoeken, neem dan even contact op via [email protected]

Daarnaast hebben we de mystery compound nog beschikbaar staan voor €75,-

Wat voor acties willen jullie zien na september? Meer mystery deals? Of juist combinatie deals en staffel kortingen (2 voor €XXX, 4 voor €XXX). Of heb je nog andere ideeën? We horen graag hoe we zo goed mogelijk bij de freaks kunnen aansluiten!

Wat voor acties willen jullie zien na september? Meer mystery deals? Of juist combinatie deals en staffel kortingen (2 voor €XXX, 4 voor €XXX). Of heb je nog andere ideeën? We horen graag hoe we zo goed mogelijk bij de freaks kunnen aansluiten!

Ik zelf zou graag wat leuke acties zien met budgetcakes(<€5) of andere kleine artikelen/pakketjes, vooral omdat ik al voorzien ben qua (grote)compounds.

Daarnaast word ik ook altijd vrolijk van jullie "bijna gratis" artikelen, zoals bijvoorbeeld laatst de Dragon bag 2 voor €0,13 vanaf 25 euro, of in 2019 de knallpack export feuerwerk voor €0,23 of zoiets. Mijn nederlandse vuurwerkhart gaat gewoon sneller kloppen van gratis artikelen of mega koopjes, ook al is het max 1 per klant. Dus kom maar door met die euroknallers :).

Al moet ik wel zeggen dat ik verwacht dat de meeste andere freaks liever de hogere kwaliteit producten in de aanbieding zien. Zoals bijvoorbeeld de Crackling Crystal van Cafferata voor een mooie prijs (hint hint)!

Laatst bewerkt:
Thanks voor de suggesties! Er staan op het moment al een aantal cakejes in de zomerdeals voor <€10. Kijk bijvoorbeeld eens bij Cafferata Magic Night & Fire Delight & Sky Memory voor €9,99 of budget cakejes van Wolff (North en South Caroline of bijvoorbeeld North en South Dakotha). Maar ik zal eens kijken om bij de Black Friday deals wat meer kleine cakejes in de uitverkoop te gooien.

Die acties met producten voor een paar cent... Hmmm ook daar moet nog wel wat mee mogelijk zijn! To be continued.

De crackling crystal moeten we even kijken of deze nog te bestellen is. Komen we ook op terug!

Hele mooie extra Cafferata zomer deals!!

Mega Thunder Cake 100, van €41,99 voor €25,99
Chrysantium Legend, van €10,29 voor €4,99
Stromboli, van €52,49 voor €27,50

Streetshow, van €174,99 voor €89,-
Unlimited Power, van €100 voor €49,-

Crackling Crystal, van €20,99 voor €13,99

Poah! Goeie kortingen, heb er toch maar 2 Crackling Crystal bijbesteld :) Die kun je niet genoeg hebben, en een mooie scherpe prijs! Thanks!

Zo! ook maar even gebruik gemaakt van de aanbieding op de Crackling Crystal.

Nog wel even een vraag omtrent de doorgeschoven bestellingen. ontvang je uiteindelijk 1 nieuwe verzamelbon? of dien je gewoon je oude bestelbonnen mee te nemen?

Zo! ook maar even gebruik gemaakt van de aanbieding op de Crackling Crystal.

Nog wel even een vraag omtrent de doorgeschoven bestellingen. ontvang je uiteindelijk 1 nieuwe verzamelbon? of dien je gewoon je oude bestelbonnen mee te nemen?

Al je bestellingen worden sowieso samengevoegd. Wil je hier meer over weten, mail dan even naar [email protected]

Dit geldt ook voor de bonnen van bestellingen uit 2020.

Deze unieke set is ook bij Knalkeet te bestellen. Naast 8 prachtige high quality cakes krijg je de echte Defqon experience door een USB-stick met bijgeleverde muziek (8 nummers, overeenkomend met de cakes) en een gelimiteerd merchandise pakket bestaande uit een Pyro Showcase Book, Defqon.1 Safety Pack, Defqon.1 Endshow Flag & Special Pyro Warrior Cap.

Daarnaast sponsor je de evenementensector, omdat GBV een gedeelte van het aankoopbedrag doneert in verband met de corona crisis

Van €499 voor €349

https://knalkeet.webshop.kei.io/artikel/defqon-1-pyrobox

Daarnaast ook de vriendelijke reminder dat de Knalkeet zomerdeals nog tot en met 30 september beschikbaar zijn, en dat de prijzen daarna iets zullen stijgen.

Wil je dus nog profiteren van scherpe prijzen, bestel dan snel!

Is er nog vooraad big 19 van wolf ? Zag deze vorig jaar bij kartonacties staan.

Helaas niet!

Wel hebben we nog diverse andere assortimenten, waar ik je de Sky Blaster van Cafferata in het speciaal van kan aanraden. Heel dikke cakes, die we vorige week bij Cafferata op de demo hebben gezien!

En ook het Mixed 19 shots assortiment van Katan is erg goed, 12 19shots cakes voor slechts €125,-!

Tot en met 31 hanteren we freakprijzen op St8ment, GBV Professional en het nieuwe St8ment cat1 vuurwerk!

Dat betekent onder andere:
- GBV Professional Splitting Stars Dikke crossette cake voor €9,95 (van €17,50)
- GBV Professional Willow Blaster 120 shots compound voor maar €49,95 (van €89,95)
- GBV Professional Dragon Master 144 shots TOP COMPOUND!! voor maar €99,95 (van €189)

- St8ment Mosquitos 75 stuks knetterrotjes cat 1 voor maar €2,50
- St8ment Emperador Box 205-delig cat1 pakket voor maar €24,99 (van 39,95)

Check snel alle producten en profiteer van de kortingen vóór 31 oktober!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan