Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Super actie! echter hoop ik dat het los kan gaan. hier in de buurt deed een vuurwerkwinkel hetzelfde en die werd terug gefloten. schijnbaar mag een supermarkt alleen bij zijn eigen groothandel inkopen.
Dat laatste is echt de grootste onzin die ik tot nu toe heb gehoord over dit cat. 1 drama. Niets ten nadele van jou overigens. Ik bedoel ermee dat als ze zijn teruggefloten met dat argument, is dat prima aan te vechten.
Wat wél zou kunnen, is dat ze eerder nooit cat. 1 hebben verkocht. Je hebt namelijk een meldingsplicht als je cat. 1 gaat verkopen, en dat hebben de meeste supermarkten wel voor elkaar omdat ze elk jaar een display neerzetten. Als dit de eerste keer is, kan dat wél een gegronde reden zijn.
Ik had gehoopt op een marktkraampje, maar ook daar mogen de niet-essentiële producten niet meer verkocht worden. Wat een kansloze bedoeling hier..Tja, het staat er wel, maar het is echt niet de regel. Nogmaals; als ze op deze manier uitleggen dat ze geen cat. 1 mogen verkopen omdat ze dat eerder ook niet deden (en dat heeft met die meldplicht te maken) dan kan het kloppen.
Maar je kiest nog altijd je eigen inkoopkanalen. Zou gek zijn, want dat zou een machtspositie opleveren voor de leveranciers waar niemand wat aan heeft.