[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonde zeg dat net nu je alles al coronaproof en gereed hebt er weer een andere discussie start.. Hopelijk gaan de lichten voor jou (en de andere winkeliers) weer op groen.
Eigenlijk al klaar voor dit jaar en daarnaast heb ik de eerste actie helaas gemist maar ik sluit ook niet uit dat als alles door mag gaan ik alsnog gebruik van je acties zal gaan maken. Je weet immers maar nooit hoe het er volgend jaar voor zal staan.

p.s. Is de gemaakte film voor de belevingsruimte of kunnen we die binnenkort hier bewonderen ?

Zonde zeg dat net nu je alles al coronaproof en gereed hebt er weer een andere discussie start.. Hopelijk gaan de lichten voor jou (en de andere winkeliers) weer op groen.
Eigenlijk al klaar voor dit jaar en daarnaast heb ik de eerste actie helaas gemist maar ik sluit ook niet uit dat als alles door mag gaan ik alsnog gebruik van je acties zal gaan maken. Je weet immers maar nooit hoe het er volgend jaar voor zal staan.

p.s. Is de gemaakte film voor de belevingsruimte of kunnen we die binnenkort hier bewonderen ?

Het blijft afwachten... We gaan achter de schermen gewoon door met de voorbereidingen.

De film is klaar komt binnenkort openbaar.

Positiviteitskorting

Het moet toch van de zotte zijn als men nu beslist om de vuurwerkverkoop te verbieden met de steeds gunstiger wordende cijfers m.b.t. coronabesmettingen/ziekenhuisopnames. Natuurlijk is elke opname te veel en laten we hopen dat we ooit een keer op 0 komen... Met nog 8 weken te gaan tot de verkoop hopen we natuurlijk een eind op weg te zijn naar 0!

We blijven positief en geven daarom tot het besluit of de vuurwerkverkoop door mag gaan 10% korting op ons gehele assortiment, inclusief op de lopende aanbiedingen! De korting wordt volledig automatisch verrekend in je winkelmand!

www.vuurwerkholten.nl

Vanaf het moment dat beslist wordt dat de vuurwerkverkoop door mag gaan starten we z.s.m. weer met onze COMPLEET GESTOORDE KNALHARDE ACTIES 2020! #CGKA2020 Dat kan dus eerder zijn dan 19 november...

positiviteitskorting.jpg

Menschen der vuurwerck.. Hebben we nog een beetje motivatie of zijn we er allemaal klaar mee? Voor wat positieve energie...

Fantastisch vandaag om te zien dat men geniet van de aanschaf van categorie 1 vuurwerk in onze winkel. Toch weer blije gezichten en verwondering gezien bij kinderen/ouder. Dat geeft ons als verkopers weer veel hoop!

Dit even ter info!

Hi Stefan, de motivatie is er zeker wel alleen is de hoop op een goede afloop helaas niet heel groot. Mocht het toch door gaan dit jaar dan krik ik het budget even op en gaan we even flink gebruik maken van jou aankomende mooie acties!

Extra geopend

We hebben besloten de fysieke winkel nu ook op woensdags open te doen! Dus naast dinsdag en donderdag gaan we nu 3 dagen per week open van 13.30 uur tot 17.30 uur! Voor jou meer keuzevrijheid om een keer langs te komen zonder afspraak!

We zien je daarom graag morgen (terug) in onze winkel aan de Kerkstraat 6 en snuif rustig even wat vers kruit!

www.vuurwerkholten.nl

winkel.jpg

Indien jullie de showroom klaar hebben, kunnen jullie dan wat foto's posten? Sfeerbeelden zijn altijd welkom!
Extra geopend

We hebben besloten de fysieke winkel nu ook op woensdags open te doen! Dus naast dinsdag en donderdag gaan we nu 3 dagen per week open van 13.30 uur tot 17.30 uur! Voor jou meer keuzevrijheid om een keer langs te komen zonder afspraak!

We zien je daarom graag morgen (terug) in onze winkel aan de Kerkstraat 6 en snuif rustig even wat vers kruit!

www.vuurwerkholten.nl

Bekijk bijlage 57255

Menschen der vuurwerck.. Hebben we nog een beetje motivatie of zijn we er allemaal klaar mee? Voor wat positieve energie...

Fantastisch vandaag om te zien dat men geniet van de aanschaf van categorie 1 vuurwerk in onze winkel. Toch weer blije gezichten en verwondering gezien bij kinderen/ouder. Dat geeft ons als verkopers weer veel hoop!

Dit even ter info!

Het zijn 2 spannende weken.
Aan motivatie vanaf mijn kant zit het 100% goed.

Is dat ook maar bij de overheid zo.
Ik volg alles de moties, de debatten, de overdreven media.
Tja nu vrijdag afwachten.

Het is wel belachelijk dat een paar mensen het in Den Haag kunnen verpesten voor 17miljoen mensen.

Indien jullie de showroom klaar hebben, kunnen jullie dan wat foto's posten? Sfeerbeelden zijn altijd welkom!

Je kunt via deze link al wel een beetje onze showroom bekijken: [video]https://www.rtvoost.nl/media/player/1344617?isExchange=false&fbclid=IwAR0hyIpMggGznLLXpvVH8bPq4YQRALT02WnAVGUnq v7IfFVnwdtX5NqnmxM[/video]

MEDEDELING BETALINGEN:

Wij krijgen vele mails en telefoontjes met de vraag of het betaalde bedrag teruggestort gaat worden. Dit kunnen wij al wel beantwoorden met JA! Iedereen zal netjes zijn geld terug krijgen. We zijn alleen niet in staat om iedereen persoonlijk te beantwoorden momenteel.

Volgende week zit de branche met de overheid om tafel om te bespreken in welke vorm en hoe de compensatie gaat plaatsvinden.

Wij wachten met uitbetalen tot hier een duidelijk beeld bij is. Heb even geduld. We willen het graag in één keer goed doen om onszelf niet bergen werk op de hals te halen gezien de hoeveelheid orders die verwerkt moeten worden.

Jij als klant hebt de hoogste prioriteit maar daarnaast hebben we ook andere prioriteiten om verdere kosten te voorkomen zoals het stopzetten van reclamemateriaal, kassahuur en wat te doen met leveringen vuurwerk vanaf leveranciers naar ons toe enz...

Alvast bedankt voor je begrip.

MEDEDELING BETALINGEN:

Wij krijgen vele mails en telefoontjes met de vraag of het betaalde bedrag teruggestort gaat worden. Dit kunnen wij al wel beantwoorden met JA! Iedereen zal netjes zijn geld terug krijgen. We zijn alleen niet in staat om iedereen persoonlijk te beantwoorden momenteel.

Volgende week zit de branche met de overheid om tafel om te bespreken in welke vorm en hoe de compensatie gaat plaatsvinden.

Wij wachten met uitbetalen tot hier een duidelijk beeld bij is. Heb even geduld. We willen het graag in één keer goed doen om onszelf niet bergen werk op de hals te halen gezien de hoeveelheid orders die verwerkt moeten worden.

Jij als klant hebt de hoogste prioriteit maar daarnaast hebben we ook andere prioriteiten om verdere kosten te voorkomen zoals het stopzetten van reclamemateriaal, kassahuur en wat te doen met leveringen vuurwerk vanaf leveranciers naar ons toe enz...

Alvast bedankt voor je begrip.
Kijk dat is alvast een geweldige reactie!

Toch even een vraag (zonder haast): krijgen we ook de optie om een bestelling te laten staan voor volgend jaar?

Kijk dat is alvast een geweldige reactie!

Toch even een vraag (zonder haast): krijgen we ook de optie om een bestelling te laten staan voor volgend jaar?

Je bent me net voor. Als dat zou kunnen zou dat namelijk een optie zijn waar ik ook graag gebruik van zou willen maken :)

MORGEN: WINKEL OPEN + BELEVINGSRUIMTE

Kom even langs ont-stressen en sla je slag met de aankoop van #categorie 1 vuurwerk! Speciaal & alleen morgen (in eerste instantie) gooien we ook de #BELEVINGSRUIMTE open! Kom beleven hoe mooi #vuurwerk is!

We zijn open van 10.00 uur tot 17.00 uur. Online je categorie 1 vuurwerk bestellen kan op www.vuurwerkholten.nl

CAT1.jpg

Hi Stefan, ik en mijn broertje komen zeker even bij je cat1 vuurwerk shoppen en de belevingsruimte beleven. Heel veel respect voor hoe jij je dit jaar hebt ingezet. Hoe zuur dat je met zo'n goede instelling nu de dupe wordt van dit corrupte besluit. Tot snel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan