Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sorry dat ik dit topic een beetje aan het spammen ben, word enthousiast van Stefan zijn vraag.
Zou de: LS-040-01A - 40 Schuss - Rotglitterschweif zu Salut van Lonestar een optie zijn?
https://lonestar-pyroshop.de/Batterien/LS-040-01A---40-Schuss---Rotglitterschweif-zu-Salut.html
25mm tubes, onder de 25 gram per shot, 500 grams cake. Categorie volgens mij F2. Of gaat het fout op de decibellen?
Kan het cakes assortiment “The Five Legends” van Crown Collection worden toegevoegd voor een mooie prijs ?
Dit is naar mij weten een omlabeling van de Ultimate City Trip maar dan met 1 cake minder. Dat is voor ons als winkel dan niet handig om 2 bijna identieke producten te gaan verkopen.
Is de Decibel van Wolf al genoemd? Prachtige cake met spinnerz en blinker boeketten. Voor een zacht prijsje..
wolf mad twister is mijn favoriete cake . liefst karton aanbieding![]()
Top weer Stefan, goede aanvulling voor de webshop
Is het misschien ook mogelijk om wat van de pyroshow lijn van Broekhoff in te kopen?
Zit een hoop leuk spul tussen, maar lastig te krijgen vaak
Bijvoorbeeld
Blue Tail to Blue Stars with Red Blink
Blue Peony with Blue Tail and Mine of Gold and Blue Blink with Blinking Tail
Blood Red Peony with Red Tail and Mine
Blue Stars and Red Blink Finale
En de 1 en 2 minute pyroshow zijn ook erg goed. Leuk spul voor projecten te maken ook..
Wolff Radical power ook een leuk bakje voor weinig, maar weet niet of die nog gemaakt word?
Geloof niet dat die 18mm is