[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel tof van de knisterteufel, dat was mogelijk voor mij een reden geweest om nog echt duitsland in te trekken maar nu kan ik dat mooi in holten halen. Top!

Top weer Stefan, goede aanvulling voor de webshop:droolthum

Is het misschien ook mogelijk om wat van de pyroshow lijn van Broekhoff in te kopen?
Zit een hoop leuk spul tussen, maar lastig te krijgen vaak

Bijvoorbeeld

Blue Tail to Blue Stars with Red Blink
Blue Peony with Blue Tail and Mine of Gold and Blue Blink with Blinking Tail
Blood Red Peony with Red Tail and Mine
Blue Stars and Red Blink Finale

En de 1 en 2 minute pyroshow zijn ook erg goed. Leuk spul voor projecten te maken ook..

Wolff Radical power ook een leuk bakje voor weinig, maar weet niet of die nog gemaakt word?

Kan het cakes assortiment “The Five Legends” van Crown Collection worden toegevoegd voor een mooie prijs ?

Dit is naar mij weten een omlabeling van de Ultimate City Trip maar dan met 1 cake minder. Dat is voor ons als winkel dan niet handig om 2 bijna identieke producten te gaan verkopen.

Top weer Stefan, goede aanvulling voor de webshop:droolthum

Is het misschien ook mogelijk om wat van de pyroshow lijn van Broekhoff in te kopen?
Zit een hoop leuk spul tussen, maar lastig te krijgen vaak

Bijvoorbeeld

Blue Tail to Blue Stars with Red Blink
Blue Peony with Blue Tail and Mine of Gold and Blue Blink with Blinking Tail
Blood Red Peony with Red Tail and Mine
Blue Stars and Red Blink Finale

En de 1 en 2 minute pyroshow zijn ook erg goed. Leuk spul voor projecten te maken ook..

Wolff Radical power ook een leuk bakje voor weinig, maar weet niet of die nog gemaakt word?

Pyroshow cakes hebben we er 3 van online staan. Uitdaging met deze serie is dat de normale consument deze links laat liggen (onze ervaring na 2 jaar in de verkoop te hebben gehad). Dat zal denk ik ook een reden zijn dat het beperkt wordt aangeboden in winkels. Ik kan ze evt. wel op verzoek bestellen maar dan gaat het wel per karton.

Maar eens een account aangemaakt, mooi magnum aanbod! Zal een mooie tussenstop worden op weg naar huis vanaf Valk :thumbup:

We zijn niet alleen maar bezig met de belevingsruimte. Er wordt ook hard gewerkt aan een manier om iedereen zo snel mogelijk te helpen met de verkoop waar Corona een spelbreker in kan zijn met vuurwerkverkoop.

Zo komt er dit jaar geen folder/krant maar een 16 pagina tellende prijs- en bestellijst met ons gehele assortiment. Deze wordt in Holten en omgeving huis aan huis verspreid en zodoende heb je de showroom thuis voor je neus liggen en kun je de bijgevoegde bestellijst rustig invullen en deze oplezen in onze winkel als je los vuurwerk gaat kopen of vooraf een voorbestelling plaatst in de winkel. Zodoende hebben wij minimaal fysiek contact om besmetting te minimaliseren.

folder.jpg

Wat een professionaliteit rondom corona! Hulde Stefan, want ik vrees dat de situatie vele winkels gaat overvallen en verrassen met alle ellende van dien.

Inderdaad zeg, hulde voor jullie aanpak Stefan. Een goede voorbereiding is alles, maar dat zit bij jullie meer dan snor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan