[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Stefan,

Misschien zou je ook met andere vuurwerkdealers kunnen praten over hoe hun het aanpakken met de coronacrisis.
Er zijn namelijk best veel lopende acties bij andere terwijl zij ook te maken met coronaregels waar het bij jouw op dit moment voor mijn gevoel een beetje stagneert.

De freaks die het hele jaar door bestellen gaan nu aardig los bij andere dealers.
Dit is zonde want daardoor loop jij inkomsten mis.

Het is zomaar een balletje die ik opgooi :)

Geduld is een schone zaak.

Hey Stefan,

Misschien zou je ook met andere vuurwerkdealers kunnen praten over hoe hun het aanpakken met de coronacrisis.
Er zijn namelijk best veel lopende acties bij andere terwijl zij ook te maken met coronaregels waar het bij jouw op dit moment voor mijn gevoel een beetje stagneert.

De freaks die het hele jaar door bestellen gaan nu aardig los bij andere dealers.
Dit is zonde want daardoor loop jij inkomsten mis.

Het is zomaar een balletje die ik opgooi :)

Er zijn inderdaad winkels die gooien met acties op o.a. nog te produceren producten in China. (nieuwe items 2020 of bestaande artikelen die in China opnieuw nog in productie zijn/moeten) Wij vinden dit een beetje gokken met het geld van de betaler. Want niemand kan in deze bijzondere tijd garanderen dat het ook allemaal op tijd binnenkomt of überhaupt binnenkomt.

De situatie verandert nu dan wel per dag en wordt steeds positiever maar geen enkele vuurwerkwinkel kan vertellen hoe de verkoop er uit gaat zien op dit moment. En nogmaals gezegd; We genereren liever minder omzet met als resultaat dat iedereen zo goed als kan tevreden is als straks complete chaos omdat je misschien e.e.a. niet kunt uitleveren of niet kan voldoen aan de dan geldende corona richtlijnen.

Voor ons gevoel is er geen stagnatie maar kijken we wat er in de wereld speelt. Zoals 'Stefan Works' ook zegt; Geduld is een schone zaak.

Wat wel zeker is, is dat het huidige assortiment op de webshop zekerheid biedt dat je het krijgt.

www.vuurwerkholten.nl

Heb je suggesties of tips voor bijzondere producten dan horen we het graag om te kijken of we het kunnen realiseren.

Fijn weekend allen.

We hebben de afgelopen dagen flink wat tijd en energie gestoken in de webshop en hoe te handelen in de winkel bij een eventuele 1,5 meter maatregel tijdens de verkoopdagen. De puzzel is compleet inmiddels en de webshop is aangepast waarmee we ook rekening houden met de 1,5 meter maatregel. Mocht deze regel later komen te vervallen dan is dat natuurlijk gunstig maar ook met deze regel kunnen we nu prima uit de voeten.

Mensen die tussen 1 januari en vandaag een voorbestelling hebben geplaatst krijgen vandaag nog een e-mail met informatie over gewijzigde afhaalmomenten omdat deze nu ingedeeld zijn in blokken van 30 minuten om de doorstroming zo goed mogelijk te laten verlopen!

Dan is het ook eindelijk tijd om nieuwe producten online te gooien en dat gaan we dan ook doen! Vanaf morgen knallen we weer nieuwe producten online en als je vandaag al op onze webshop hebt gekeken dan kon je al zien dat we enkele bestaande artikelen alvast online hebben gezet!

Ondertussen gaan we door met verbeteringen aan de webshop en kunnen er zo maar bestaande producten bij komen...

www.vuurwerkholten.nl

covid19.jpg

Goed om te zien dat jullie zo goed en voorbereid op de maatregelen die dan eventueel nog van pas zijn. Later aanpassen is inderdaad beter te doen dan andersom, goed bezig.

Total Display Show
En we gaan weer zorgen dat jij knallend het jaar 2020 snel vergeet en 2021 al feestend in gaat met deze mega bak met 400 schoten, 20 mm tubes die binnen 1,5 minuut leeg schiet!

Advies verkoopprijs is € 259,95 maar nu tijdelijk voor maar € 129,50! Dat is 50% korting!

Daarnaast krijgen de eerste 50 bestellers een gratis cake naar keuze van het merk Hoops er bij t.w.v. gem. € 28,00!

Bestel deze bak + een gratis cake van Hoops hier: https://bit.ly/31KFT0g

www.vuurwerkholten.nl

1,5 meter HOOPS pakket

Wat is nu 1,5 meter? Nou daar kom je achter als je deze 7 cakes van het merk Hoops koopt! Zet je ze allemaal achter elkaar dan heb je een totale lengte van 1,5 meter vuurwerk! De cakes hebben allemaal 30 mm tubes.

Om er dan ook maar een mooie prijs aan te hangen gaat deze als aanbieding € 150,00 kosten. Koop je deze 7 cakes los dan betaal je € 190,50.

Bekijk de filmpjes en bestel dit pakket hier: https://bit.ly/3f5hGFY

hoops150cm.jpg

20% korting op Magnum Vuurwerk

Ook dit jaar nemen we wederom het vuurwerk van Magnum Vuurwerk af en we hebben inmiddels een 17 tal producten van Magnum online gezet! Zoals je ziet op de webshop zijn ze al in de aanbieding maar we zijn in een gulle bui en geven nog eens 20% korting op de producten die momenteel online staan!

Gebruik onderstaande code tijdens het bestellen en koop bijvoorbeeld de Armageddon nu voor maar € 175,60 inclusief kortingen i.p.v. adviesprijs € 259,00!

www.vuurwerk-holten.nl

De code is geldig t/m 10 juli a.s.

magnumkorting.jpg

20% korting op Magnum Vuurwerk

Ook dit jaar nemen we wederom het vuurwerk van Magnum Vuurwerk af en we hebben inmiddels een 17 tal producten van Magnum online gezet! Zoals je ziet op de webshop zijn ze al in de aanbieding maar we zijn in een gulle bui en geven nog eens 20% korting op de producten die momenteel online staan!

Gebruik onderstaande code tijdens het bestellen en koop bijvoorbeeld de Armageddon nu voor maar € 175,60 inclusief kortingen i.p.v. adviesprijs € 259,00!

www.vuurwerk-holten.nl

De code is geldig t/m 10 juli a.s.

Bekijk bijlage 54360

Goed om wat van jullie te vernemen én direct online met een gave actie. Top.

Vorig jaar zéér goede ervaringen gehad bij deze winkel, voor dit jaar helaas andere plannen. Maar ik zal dit topic met interesse gaan volgen!

Even een vraag...
Wat gaan jullie nu concreet doen tegen de gruwelijk lange wachttijden in de winkel?
Beloftes zijn leuk, maar afgelopen keer ruim 1,5 uur staan wachten samen met wat mensen die nog veel langer stonden te wachten.

Acties zijn leuk, maar dat wachten is serieus een no no.

Even een vraag...
Wat gaan jullie nu concreet doen tegen de gruwelijk lange wachttijden in de winkel?
Beloftes zijn leuk, maar afgelopen keer ruim 1,5 uur staan wachten samen met wat mensen die nog veel langer stonden te wachten.

Weet je zeker dat je het over deze winkel hebt? Nooit zo'n ervaring gehad en ook nog nooit iemand hier horen klagen zover ik me herinner. Service is altijd top in mijn ervaring.

Ja kan me ook niet voorstellen eigenlijk, ik heb bij holten afgelopen jaar 2 keer heel korte wachttijden gehad en super service. Heel vriendelijk en gemoedelijk allemaal.

Even een vraag...

Dan heb je denk ik precies pech gehad, ik ben hier twee keer geweest en de communicatie is altijd snel en duidelijk. Miste vorig jaar 1 scream van tropic in het karton. Even gebeld en kon hem de volgende dag zo ophalen! Top service dus

Fijne winkel om te komen. Ook ik heb de afgelopen jaren weinig problemen ervaren. En helemaal niet qua wachttijd.

Had afgelopen jaar hier een grote bestelling en stond al met al weer met 15/30 min buiten.

Alles liep vrij soepel de 28e om 9.00 uur. Dit jaar staat deze winkel nog niet op de planning maar houdt het wel met belangstelling in de gaten.

Had ook een aardig grote bestelling hier geplaatst vorig jaar, en meteen bij binnenkomst werd de bestelling bij elkaar gezocht geen wachtrij, wel een aantal klanten die al geholpen werden , dit was rond 11 uur op 28 December .

Kon ondertussen rustig nog wat cakes kopen bij de losse verkoop ook .

Was binnen 15 minuten weer buiten met de complete bestelling .

Ga hier zeker dit jaar weer bestellen .

Even een vraag...

Ben je niet in de war met een winkel in Zutphen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan