[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet Gelderland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat dit filmpje op de linkje wat je moet downloaden van Vuurwerkmania?
Ik dacht dat het pas na de demo online zou komen.
Oh, dat is nieuw voor mij... Ik heb het gehele nieuwe assortiment met alle info en video's ontvangen. Hierbij verder geen informatie over wanneer het gedeeld zou mogen worden.
Ik heb het voor nu weer even offline gehaald zodat ik hierover bevestiging kan krijgen van de heren van VWM.
Voor degene die het gezien hebben, dus geluk :wink: Voor de rest; hopelijk weer snel online!

Haha ik heb hm ook al mogen aanschouwen. Tempo zit er Goed in! En die Finale...smullen! :cool:
Toch sla ik hem dit jaar over. wie weet volgend jaar.

Oh, dat is nieuw voor mij... Ik heb het gehele nieuwe assortiment met alle info en video's ontvangen. Hierbij verder geen informatie over wanneer het gedeeld zou mogen worden.
Ik heb het voor nu weer even offline gehaald zodat ik hierover bevestiging kan krijgen van de heren van VWM.
Voor degene die het gezien hebben, dus geluk :wink: Voor de rest; hopelijk weer snel online!

Mijn post was niet bedoeld om jou
op de vingers te tikken Koen.
Ik vroeg me alleen af of de filmpjes al online stonden. Heb zelf ook alle info zoals je weet, maar kreeg het zelf alleen niet voor elkaar een paar weken geleden omdat mijn telefoon vol was en moest hiervoor het e.e.a. downloaden. Zie ik jou 11 september nog bij de demo?

Mijn post was niet bedoeld om jou
op de vingers te tikken Koen.
Ik vroeg me alleen af of de filmpjes al online stonden. Heb zelf ook alle info zoals je weet, maar kreeg het zelf alleen niet voor elkaar een paar weken geleden omdat mijn telefoon vol was en moest hiervoor het e.e.a. downloaden. Zie ik jou 11 september nog bij de demo?
Snap ik :wink:
Juist omdat jij ook alle info hebt, lijkt het me dat ze mij wat details vergeten zijn te vertellen. Ik heb het even nagevraagd.

Voor de demo zit ik nog even te stoeien met een andere afspraak...

Helaas moeten we voor de nieuwe Vuurwerkmania/Rubro producten toch echt even wachten tot na de demo dit weekend... :rolleyes:

Aan de Pangu prijzen is niets veranderd, en zie niets wat mis loopt. Dus hopelijk blijft het zo ook goed :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan