[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen we de actie niet verlengen voor mensen die werken in de zorg en pas na 23:30 klaar zijn.....������

Goei net weer thuis van mijn late dienst in de thuiszorg maar had al een mistery deel op de kop getikt en zit al mijn mijn dudget.

Moeten jullie vaker doen, is toch echt leuk. Mooie manier om boxen te krijgen voor een mooie prijs, en de spanning om het raden van de box is ook altijd leuk!

M'n complimenten :)

Laten we verder ook rustig afwachten of alles echt definitief wordt én nog belangrijker gewoon tot er een bericht van Vuurwerk Outlet zelf komt. Speculeren en vragen heeft niet zo veel zien.

Zoals velen vandaag in de media hebben vernomen bestaat er een grote kans dat er dit jaar geen vuurwerk mag worden afgestoken.

Wij krijgen een hoop vragen en dat begrijpen wij. Echter hebben wij op dit moment voor jullie helaas nog geen concrete antwoorden. Het komt allemaal goed!

Wij hebben de webshops gesloten waardoor er tot nader order geen nieuwe bestellingen geplaatst kunnen worden.

Iedereen die al een order geplaatst heeft zullen wij persoonlijk gaan benaderen.

Wij reageren tijdelijk niet op berichten op social media of de mail aangaande vragen over bestellingen of annuleringen. Zodra wij meer weten en al jullie vragen goed kunnen beantwoorden helpen we jullie verder zoals jullie van ons gewend zijn.

Team Vuurwerk Outlet

fuckvuurwerkverbod.jpg

Luc, Sven, John en alle andere mensen van Vuurwerk Outlet, sterkte als dit zo door gaat. Als je als liefhebber ook nog verkoper bent is het dubbel kut allemaal!

Kloten dat het zo gelopen is hele domme beslissing van de regering.
Volgend jaar mocht alles dan doorgaan ga ik zeker bij bestellen!!
Misschien voor nu meer en alleen categorie 1 aanbieden? Fonteinen en paar meterpakketjes.
Voor nu veel sterkte en succes in deze lastige tijd.
Gewoon hopen dat veel mensen hun orders willen laten staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan