[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het leuke aan zo'n mysterydeal is dat je soms ook baalt als je iets niet hebt besteld. Dit was een leuke aanvulling geweest op mijn lijstje voor een mooie prijs, maar helaas!

Heerlijke mystery weer hoor! Is toch altijd een gokje omdat je niet weet wat je krijgt. Wel dat het altijd je geld waard is :D

Misschien dat ik hem morgen eens een keer meepak omdat het bijna weekend is ...ligt er aan beetje aan wat hij met gaan kosten.

Laatste dag van een geweldige mystery week! We sluiten dan ook af met een zeer groot mysterie....
Deze box wordt namelijk niet vanavond onthuld, maar pas bij afhalen. Extra spannend en deze wil je echt niet missen!

346834C6-59C5-4115-A010-A2B2AFC1F270.jpg

De weekactie staan weer online.

1.2 willow mayhem van magnum
silver titanium tears van Rubro
Venom box van Geisha
R.T.C Van magnum
Triple x van Magnum.

Voor de actie geld zolang de voorraad strekt, en niet alle producten zijn beschikbaar in alle filialen.

Tof, die mailing over uitlevering die is rondgestuurd, zal velen geruststellen. Goede klantgerichtheid, dank :thumbsup:

Aaaargh! :shocked: ik kon me ook niet inhouden, en heb deze laatste mystery deal besteld. Ik had zoiets, als het er goed uitziet in combinatie met de prijs, bestel ik hem. Maar met deze actie hebben jullie mij geraakt vuurwerk Outlet :tongue2: Dit zag ik niet aankomen. Maar wel een lekkere spanning wat er voor me klaar ligt als ik het afhaal. :holland:

Ben nooit zo van de mystery acties maar dit vind ik toch wel een leuke voor en niet al te groot bedrag. Besteld dus!

Zojuist ook de laatste mystery box besteld in Groningen! Ik heb het hele jaar al vele acties door gekocht en blijf onze mooie Vuurwerk Outlet steunen door dik en dun! Veel dank voor een geweldige week met hele dikke acties en kijk uit naar deze verassing op 29 December! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan