[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij gaan er niet vanuit dat wij niet mogen leveren. Als dat wel het geval is zijn jullie als consument beschermd. Dat betekent dat orders geannuleerd worden en klanten hun geld terugkrijgen. Natuurlijk mogen orders ook blijven staan. Jullie hoeven je dus geen zorgen te maken of niet meer te bestellen. Laten we vooral positief blijven en dit vreemde jaar goed en knallend afsluiten.

Ik wil de pret niet bederven, maar ik hou er gezien de hetze tegen vuurwerk en de stemming in Den Haag serieus rekening mee dat de vuurwerkverkoop dit jaar wordt verboden onder het mom van corona.
Stel dat dit gaat gebeuren, wat dan? Velen (ook ikzelf) hebben al vroeg in het jaar diverse bestellingen gedaan. Blijven die een jaar staan? Worden de bestellingen geannuleerd en het geld teruggestort?
Laten we hopen dat het voorbarig is, maar ben toch benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn.

Ik heb goede hoop dat de verkoop/afsteektijden gewoon blijven staan. Juridisch is dit eigenlijk niet mogelijk, als je ziet hoe lang ze over de verplichting van mondkapjes doen.. na dit bericht van de Outlet zelf hoeven we ons niet meteen druk te maken. Mocht dit verbod toch komen, dan zouden we ons waar mogelijk toch positief op moeten stellen en onze bestellingen gewoon laten staan, als ondersteuning van de vuurwerkbranche. (Als dit voor voor jullie mogelijk is uiteraard) Bang zijn is inderdaad niet nodig, samen staan we sterk. Geniet van deze tijden, leef naar oudsjaarsdag toe. Pak de aanbiedingen die nog volgen, na 2 maanden achteraf spijt hebben, gaan 12 maanden na O&N 2021 niet goed maken.. Groetjes van een (naief) en echte liefhebber sinds heulll lang.:biertje:

Verwacht wel dat dit een momentje is van oops, verkeerde prijs eraan gehangen. Contouren komen duidelijk overeen met Heisenberg... Wel erg benieuwd!

Ah ok, ik keek gewoon op vw outlet site, dacht dat die altijd adviesprijs toonden maar zal online prijs en VWT toont de Mac max max voorverkoopprijs, dan lijkt de korting natuurlijk ook mooier :thumbup:

Dacht ook al dat dit de Heisenberg was! Gelukkig had ik deze al eerder in het jaar gekocht. Nu maar afwachten wat voor moois er morgen in de mystery komt?! ����

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan