[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ook benieuwd... als de vorm van de doos klopt en de prijs, gok ik de Secret Temptation. Maar het kan natuurlijk ook een nieuwe box zijn. Afwachten maar! :)

@Koneww ik gok de Salute Inferno van Vuurwerkmania. Adviesprijs en formaat hetzelfde als op de foto van de Mystery Deal.

De snelle bestellers hebben deze heerlijke rambak voor een echte knalprijs! Gefeliciteerd! En wie misgegrepen heeft, er zullen nog meer mystery acties komen!

mystery_onthulling20sept.jpg

Denken jullie nog aan een freakavond dit jaar of gaat het hem, door de covid, niet worden...??

Het duurde even maar de weekactie staat online,

event Eclipse box (rubro) €37,50
Color explosion €50,-
super voodoo €50,-
templar box €50,-
Super syndrome €50,-
Event project no.5 €40,-
Heavy legend 1.5 minute spectacle box € 37.50
Fierce Assian €5,-
Mega Mine €8,-

Voor de actie geld zolang de voorraad strekt, en niet alle producten zijn beschikbaar in alle filialen.

Het speculeren kan weer beginnen :cool:

Denk dat ik weet welke het is :D
Hele mooie prijs voor deze dikke box!

Bedankt trouwens Vuurwerk Outlet voor alle mooie acties door het jaar heen, volgens mij vrijwel elke week een nieuwe actie geweest en ook die van deze week is weer heel erg dik! Ben benieuwd wat jullie verder nog in petto hebben!

Laatst bewerkt:
Zojuist de laatste Super Syndrome Box in Groningen besteld! Die Vito gaat ook dit jaar weer volledig gevuld worden :D Zondag hopelijk weer een nieuwe Mystery Box binnen tikken. Veel dank Team Vuurwerk Outlet voor de dikke aanbiedingen iedere week!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan