[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aller eerst namens het Vuurwerkoutlet team de aller beste wensen voor 2020!

Elk jaar streven wij ernaar om begin januari de website online te krijgen. Zoals jullie merken is dit ons nog niet gelukt.
Het streven is om begin februari ( 1ste) de website online te hebben.

Dit is omdat wij dit jaar wel met de nieuwe website willen starten waar wij het vorig jaar al over hebben gehad. Er zitten hier voordelen in voor jullie maar ook zeker voor ons.
Dit vraagt natuurlijk ook veel tijd en energie van ons.

De komende twee weken zullen wij druk bezig zijn om de site te vullen met alle producten die wij daadwerkelijk op voorraad hebben.

Verder kunnen wij jullie mededelen dat wij met zeer unieke aanbiedingen komen als de website online gaat.

verdere uitleg over de nieuwe website en de freakacties volgen nog.

Op deze manier weten jullie even wat er achter de schermen bij ons gebeurd.

Met knallende groet,

Team Vuurwerkoutlet

Altijd goed en snel geholpen hier
Door omstandigheden mijn nachtelijke bestelling moeten ophalen in Roden maar dit was top geregeld
Dit jaar kom ik zeker weer ben benieuwd naar de deals

Succes met de voorbereidingen, zou wel een aardige klus zijn zo'n nieuwe website. Benieuwd waar jullie dit jaar weer mee komen.

Super dat jullie weer terug zijn. Ik ben razend benieuwd naar de unieke aanbiedingen!
Succes nog ff met de voorbereidingen��

Succes met de voorbereidingen en neem jullie tijd, beter dat het wat langer duurt en dan goed werkt! Benieuwd naar de nieuwe site en bijbehorende acties!

Succes met het opzetten van de nieuwe website. Ik ben benieuwd naar jullie acties!

Dit jaar ook maar een bestelling maken. Ben benieuwd naar de aanbiedingen. Succes met de voorbereidingen en ben benieuwd naar de nieuwe site

Hier vorig jaar voor het eerst vuurwerk gehaald en beviel me goed! Goeie prijzen, niet zo lange wachttijden, aardige mensen... Dus ik ga het zeker weer in de gaten houden.

Weet niet of het al gezegd is, maar: Succes met de voorbereidingen :p:wink:

In 2019 voor het eerst een medium freak bestelli g gedaan bij de vestiging in Drachten. Geen grote aantallen freaks en binnen no time mijn bestelling compleet. Houd de site in de gaten voor dit jaar iig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan