[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je al een eerdere bestelling(en) heb geplaatst voeg ik het sowieso samen ongeacht welk afhaalblok je kiest.
Wel ga ik de komende dagen nog wat plekken vrij geven in de diverse blokken

Top dat wou ik net gaan vragen, of er nog meer afhaalmomenten kwamen. Wil een bestelling gaan doen maar Huizen ligt niet om de hoek dus wil het op dezelfde dag ophalen als in Almere:thumbup:

Nog een klein nieuwtje, wij zullen ook nog een aantal producten opnemen van Funke!
Hier moeten jullie alleen nog even geduld voor hebben, dit zal in de loop van oktober online gaan komen.

Laatst bewerkt:
Nog een klein nieuwtje, wij zullen ook nog een aantal berichten opnemen van Funke!
Hier moeten jullie alleen nog even geduld voor hebben, dit zal in de loop van oktober online gaan komen.
Ik ga er vanuit dat je producten i.p.v. berichten bedoelt :wink:, zo ja, goed nieuws!

Patrick, denk je dat het mogelijk is om betalen met creditcard bij afrekenen toe te voegen?

Dat kan wel, alleen is de vraag er bijna niet naar en de kosten/provisie daarop zijn behoorlijk.
Dus het staat niet echt op mijn to do list.

Je kan me altijd wel even mailtje sturen om te kijken wat de mogelijkheden zijn om het op later tijdstip over te maken naar me.

Ik heb zojuist de afhaalblokken aangepast, waardoor er weer wat plekken vrij zijn gekomen.

LET OP! Heb je reeds besteld kies dan het blok 31/12 08.01-08.06 dit blok is bedoelt om je orders op te zetten om samen te voegen met je overige orders

Patrick,

De knall und fall en de leider spielerei heb je die voldoende op voorraad? Mooie potten voor mooie prijzen. Tot wanneer blijven deze prijzen?

Op dit moment nog wel, ik weet natuurlijk nooit van te voren hoe hard een product zal gaan.

De freakactie loopt in principe tot half november door!

Ben druk met het zo snel mogelijk online zetten, heb zojuist Pangu producten online gezet!

De komende dagen volgen nog wat producten van Wolff, Rubro, Mania en Evo.
Daarnaast uiteraard ook nog producten van Bonfireworks.
En begin oktober volgt er een selectie van producten van Funke!

Laatst bewerkt:
Lekker bezig Patrick! Gaat hard, zie ook al een hoop kleine artikelen die er vanavond bij gekomen zijn. Moet nog ff puzzelen maar een kleine bestelling komt er sowieso binnenkort nog wel bij.

Heel benieuwd ook naar de 'oud gediende' producten van Wolff die je eerder even kort aankondigde, dat soort leuke dingetjes en vooruitzichten geven het vuurwerkseizoen nog weer net wat extra sfeer!

Lekker bezig Patrick! Gaat hard, zie ook al een hoop kleine artikelen die er vanavond bij gekomen zijn. Moet nog ff puzzelen maar een kleine bestelling komt er sowieso binnenkort nog wel bij.

Heel benieuwd ook naar de 'oud gediende' producten van Wolff die je eerder even kort aankondigde, dat soort leuke dingetjes en vooruitzichten geven het vuurwerkseizoen nog weer net wat extra sfeer!

In de weekactie gaat een good old cakebox komen ;) Wanneer das alleen nog even de vraag...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan