[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Patrick,

Het zal wel monnikenwerk zijn al die data in het systeem kloppen. Maar ben je bij het kruitgewicht van de Heaven From Hell niet een van de twee delen vergeten? Dacht dat het setje ruim 6 kg SAS heeft (en dat je je bij moet verzekeren omdat je het geheid in je rug krijgt bij het tillen van die bak (20 en 29 kg))

GRtzzz...

Van wie is de extreme black box? Kan nergens info over vinden en ben wel geïnteresseerd! Iemand die meer info heeft?

Patrick,

Krijgen jullie ook de raff lijn van wolff?

Op dit moment staat die niet in de planning om op te nemen, maar mail me anders even om welke box/boxen het gaat dan kan ik altijd even kijken wat er mogelijk is.

Want naast wat ik op de site heb staan aan assortiment kan ik natuurlijk de andere producten wel bestellen!

Van wie is de extreme black box? Kan nergens info over vinden en ben wel geïnteresseerd! Iemand die meer info heeft?

Deze komt bij Rubro/mania weg.
Helaas is daar op dit moment nog geen enkele info van bekend.
Zodra ik deze krijg vul ik de site uiteraard ook met deze info!

Deze komt bij Rubro/mania weg.
Helaas is daar op dit moment nog geen enkele info van bekend.
Zodra ik deze krijg vul ik de site uiteraard ook met deze info!

Deze staat wel op op=op, betekend dit dat we beter eerst kunnen kopen en wachten op info of wachten en heb je dan nog voorraad denk je?

Deze staat wel op op=op, betekend dit dat we beter eerst kunnen kopen en wachten op info of wachten en heb je dan nog voorraad denk je?

Dat durf ik niet te zeggen, ik heb nog geen inzicht wanneer ik info krijg.
Op dit moment heb ik er nog wel aardig wat, maar dat kan zo veranderen

Zou gaan om de rock & raw als je die voor een mooie prijs kan krijgen? Ik ben benieuwd naar je complete assortiment. Kun je ook een tipje van de sluier oplichten welke oude producten er op komen? (1 ofzo)

Ik heb alleen 31 dec 7-7.59 als keuze afhaalblok. Als ik kies voor dit afhaalblok, wordt mijn bestelling ook toegevoegd aan mijn eerdere bestellingen? Keuze 8.01-8.06 zie ik niet meer tussen staan.

Hoi Patrick,

Geen evo/pangu dit jaar?

Beetje teruglezen mag wel toch? Post #240. :p

En verder nog...
Mooie eerste invulling van de winkel. Staat zeker al wat moois tussen, maar wacht nog even met een bestelling op de verdere invulling de komende dagen. Mis nog een aantal pareltjes. :rolleyes:

Zou gaan om de rock & raw als je die voor een mooie prijs kan krijgen? Ik ben benieuwd naar je complete assortiment. Kun je ook een tipje van de sluier oplichten welke oude producten er op komen? (1 ofzo)

Ga ik naar kijken, zodra ik wat weet stuur ik je een pm

Ik heb alleen 31 dec 7-7.59 als keuze afhaalblok. Als ik kies voor dit afhaalblok, wordt mijn bestelling ook toegevoegd aan mijn eerdere bestellingen? Keuze 8.01-8.06 zie ik niet meer tussen staan.

Als je al een eerdere bestelling(en) heb geplaatst voeg ik het sowieso samen ongeacht welk afhaalblok je kiest.
Wel ga ik de komende dagen nog wat plekken vrij geven in de diverse blokken

Beetje teruglezen mag wel toch? Post #240. :p

En verder nog...
Mooie eerste invulling van de winkel. Staat zeker al wat moois tussen, maar wacht nog even met een bestelling op de verdere invulling de komende dagen. Mis nog een aantal pareltjes. :rolleyes:

Ben benieuwd welke pareltjes je nog mist en of die dan ook op mijn lijstje staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan