[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de liefhebber heb ik er zojuist nog 16 stuks beschikbaar gezet!

Dit jaar ook weer eens in Huizen langs! Paar jaar terug erg goed bevallen. Bedankt alvast voor een aantal Secret Salutes, ben benieuwd wat er nog aan (voorraad)aanvullingen volgt! In ieder geval leuk om dit jaar ook weer reden te hebben om dit topic in de gaten te houden.

De Secrete salute helaas uitverkocht zie ik....

Daarnaast loopt de site vast als ik mega 3 assorted wil bekijken. deze foutcode krijg ik; 'Array ( [0] => 22P02 [1] => 7 [2] => ERROR: invalid input syntax for integer: "" )

Daarna kan ik niet meer gewoon naar de website, maar moet ik mijn geschiedenis wissen.

wat kan ik hier het beste aan doen?

Verwijder is je cookies? Dat wil nog weleens helpen. Iemand anders op dit forum had het ook, heeft met uitverkochte artikelen te maken?

De Secrete salute helaas uitverkocht zie ik....

Daarnaast loopt de site vast als ik mega 3 assorted wil bekijken. deze foutcode krijg ik; 'Array ( [0] => 22P02 [1] => 7 [2] => ERROR: invalid input syntax for integer: "" )

Daarna kan ik niet meer gewoon naar de website, maar moet ik mijn geschiedenis wissen.

wat kan ik hier het beste aan doen?

Mega 3 is geen uitverkocht item dus dat kan het niet zijn, zal morgen het neerleggen bij ict wat het kan zijn

heb je ook zal zicht op een nieuwe voorraad Transbombers Patrick?

Vandaag nog even contact ehad met rubro/mania, maar ze zitten nu in china dus zodra ze terug zijn ga ik kijken wat er nog mogelijk is.
Weet wel dat eind dec ze volgens mij uitverkocht waren, maar er kan van winkels retour zijn gekomen

Patrick, je zou mij en wat anderen denk ik ook heeel erg blij kunnen maken met nog wat escape from hells. Zou je kunnen kijken of dit mogelijk is? :D

Patrick, klopt het dat de site eruit ligt?

Hij geeft bij de Mega 6 Star Assorted een fout als je deze besteld. Staat namelijk volop beschikbaar dus was lekker enthousiast haha..

Daarna de cache verwijderen en dan doet de site het weer

Komt amsterjam nog op voorraad en EVENT ZERO TOLERANCE LTD 152'S

Op dit moment kan ik nog niet zeggen wat er nog gaat bijkomen.
Ik ga later deze maand kijken wat er nog mogelijk is om bij te orderen/kijken wat de importeurs nog voorradig hebben.

De kans op Zero Tolerance acht ik wel klein, want deze was half december al uitverkocht bij Rubro

Maar je kan me idd best ook even een mailtje sturen naar [email protected] , zodra ik dan antwoord heb van de importeurs kan ik je direct even antwoorden daarover

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan