[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zou ech top zijn, had er 6 in het karretje staan. En zo had ik er maar 1. Haha populaire plek om vuurwerk te bestellen denk ik

Er staan sowieso nog 4 x Secret Salute in een winkelwagen die vrij gaan komen in de loop van vanavond.
Dus houdt dat iig in de gaten

Ik had nog 2 secret salutes in de winkelwagen staan. Wilde ze net afrekenen maar toen ik wilde betalen kreeg ik de melding dat ze uitverkocht waren :confused: Ik dacht dat ze in de winkelwagen een paar uur gereserveerd stonden?

Ik had nog 2 secret salutes in de winkelwagen staan. Wilde ze net afrekenen maar toen ik wilde betalen kreeg ik de melding dat ze uitverkocht waren :confused: Ik dacht dat ze in de winkelwagen een paar uur gereserveerd stonden?

Geen idee hoe dat kan, maar er komen er nog 4 vrij een dezer uren vanuit een winkewagentje.
Tevens ben ik bezig om nog een aantal karton te bemachtigen!

stuur me even anders een emailtje, dan kan ik je op de hoogte houden zodra ik de kartons heb.

Komen er nog amsterjams op voorraad als ze 50 euro kosten wil ik er 2 bestellen en nitro 6 box ook

Kan ik een email sturen van aantal boxen wat ik wil maar ze zijn allemaal uitverkocht komen nog opvoorraad!

Komen er nog amsterjams op voorraad als ze 50 euro kosten wil ik er 2 bestellen en nitro 6 box ook

Kan ik een email sturen van aantal boxen wat ik wil maar ze zijn allemaal uitverkocht komen nog opvoorraad!

Op dit moment kan ik nog niet zeggen wat er nog gaat bijkomen.
Ik ga later deze maand kijken wat er nog mogelijk is om bij te orderen/kijken wat de importeurs nog voorradig hebben.

Maar je kan me idd best ook even een mailtje sturen naar [email protected] , zodra ik dan antwoord heb van de importeurs kan ik je direct even antwoorden daarover

Meer mensen die de site niet kunnen benaderen? Krijg vaak de volgende boodschap:
Array ( [0] => 22P02 [1] => 7 [2] => ERROR: invalid input syntax for integer: "" )
Zowel mobiel als laptop, verschillende browsers geprobeerd.

Meer mensen die de site niet kunnen benaderen? Krijg vaak de volgende boodschap:
Array ( [0] => 22P02 [1] => 7 [2] => ERROR: invalid input syntax for integer: "" )
Zowel mobiel als laptop, verschillende browsers geprobeerd.

Dat had ik ook afgelopen jaar en dan heb je iets in je winkelwagen liggen wat niet meer beschikbaar is op de website (uitverkocht of uit assortiment).
Als je in incognito of je cookies weggooit werkt het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan