[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dennis dank voor gisteren. Was toch ff gezellig om sfeer te proeven, en thanks dat je alles in goede banen hebt geleid. Zie je sowieso volgend jaar!

"Onder die éne boom links van het pand" :) ik neem wel een schep mee :p Maar even serieus, is het einde oefening dit jaar voor je Dennis? Of zie je nog een mogelijkheid?

Nee zeker niet we zijn bezig en in contact en overleg er liggen diversen punten.

Wij hebben contacten met de juiste mensen en we wachten nog even op antwoord.

Verder moest ik even bij trekken met ons team want zondag besloten we om 13:00 om om 14:00 open te gaan.

Tevens was het meteen vol gas en schakelen naar tasje en vuurwerk uitleveren omdat ik wat vermoedens had gehoord en was gebeld:D
Dus we wilde meteen alles op alles zetten om uit te leveren.
Daarbij hebben we gelukkig een top team die ook meteen in de auto's sprongen en richten Almere reden als het mogelijk was privé.

Daarbij zijn we ook meteen op maandag om 13:00 open gegaan tot gisteren laat.

Dennis, is er nog een mogelijkheid dat je nog open mag? Of een deal kunt maken met de lokale benzinepomp/supermarkt/kaasboer? Ik wil die Hans Dampf nog wel van je hebben :)

Ik lees dat ze een samenwerking zijn aangegaan met een Plus in Naarden. Hoe zit dat met de eerdere bestellingen Dennis?

Ik lees dat ze een samenwerking zijn aangegaan met een Plus in Naarden. Hoe zit dat met de eerdere bestellingen Dennis?

Ik heb je een pm gestuurd.

Verder klopt het we werken samen met de Plus in Naarden.:p
En onze klanten waren erg blij dat we ze op deze manier toch kunnen voor zien van Cat1.
En dat was ook te merken ze wilde graag naar naarden rijden voor hun artikelen.

Goede morgen freaks en liefhebbers.

Wat een laatste 5 weken hebben we meegemaakt en wat zijn we blij dat we alles opgelost hebben inmiddels met iedereen.

Bedankt voor het vertrouwen.

We wensen iedereen fijne kerstdagen.

FB_IMG_1608889581509.jpg

Tevens zijn we erg blij met de samenwerking met de Plus in naarden.
Nu hebben we een beetje het gevoel nog zo meteen de laatste 3 dagen.

Laatst bewerkt:
Dennis en crew mijn complimenten hoe jullie afgelopen weken alles zo snel hebben opgelost. Jullie ook fijne feestdagen en hoop dat jullie 2021 site snel online komt.

Kan niet wachten om een dikke F2 bestelling te plaatsen

Fijne feestdagen Dennis en crew. Bedankt voor alle mooie aanbiedingen en het aanbod CAT1. Op naar een mooi nieuw vuurwerkseizoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan