[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Dennis,

Krijg je nog meer leuke dingen binnen? Kon je toevallig nog aan het smiley pakket komen van Weco? Heb al aardig wat leuke dingetjes besteld bij jullie top bedankt:blink:

Hoi Dennis,

Krijg je nog meer leuke dingen binnen? Kon je toevallig nog aan het smiley pakket komen van Weco? Heb al aardig wat leuke dingetjes besteld bij jullie top bedankt:blink:

Ik ben in overleg hier mee.
Had niet verwacht dat vulcan zo snel ging namelijk het was niet heel veel maar er is wel een run op.

Alleen het is ook echt heel lastig om leuke artikelen te vinden en weer net iets anders als andere te vinden.

Wat doen jullie met het afhalen als er een lockdown komt en alle niet noodzakelijke winkels gedwongen moeten sluiten? Buiten 19 dec is er geen mogelijkheid en een lockdown zie ik deze week wel gebeuren eigenlijk :shy:

Wat doen jullie met het afhalen als er een lockdown komt en alle niet noodzakelijke winkels gedwongen moeten sluiten? Buiten 19 dec is er geen mogelijkheid en een lockdown zie ik deze week wel gebeuren eigenlijk :shy:

Het zelfde als de restaurants doen ruimte zat en we zitten op een industrie gebied en dan alleen afhalen en de showroom laten we dicht tent buiten alles is mogelijk.

Tevens kunnen we ook een drive maken geen probleem.:D

Laatst bewerkt:
Ook deze artikelen staan weer vrij in de voorraad dit is ook het laatste.

FB_IMG_1605946623867.jpg

vulcan-crackling-astronaut-5fb5666555436689079051.jpg

Bijlagen

• Screenshot_20201125-100055_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20201125-100055_Samsung Internet.jpg
    82,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG-20201122-WA0021.jpg
    IMG-20201122-WA0021.jpg
    53 KB · Weergaven: 0
Ik ga het toch even vragen,

Dennis ik zie dat je Funke f1 product verkoopt/verkocht. Hoe zit het nou precies of je wel of geen dealer ervan bent. Dacht dat je geen contact met funke/lesli kreeg erover.

Kan ik ervan uit gaan dat we volgend jaar f2 producten van funke kunnen verwachten?

Hoi Dennis,een aantal nieuwe producten zouden later binnenkomen. Ik neem aan dat die nog niet binnen zijn?

Alle artikelen op de shop onder categorie 'leverbaar na 21 dec.'. Als deze ook binnen zijn dan kom ik zeker langs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan