[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede avond

Iedereen heeft zojuist antwoord terug gekregen of via Pm of Mail of Facebook.

Alles is beantwoord of aangepast met de tijden als het mogelijk was en deze personen hebben ook een nieuwe mail gehad met de afhaaltijd.

Dennis

We doen even een Zaterdag avond actie:D

Na veel aanvragen en vragen kan ik jullie 1 keer deze extra korting geven:thumbsup:

Alleen vanavond tot 23:59 een extra korting op Pangu Fireworks in de winkelwagen!!

Bestel voor minimaal € 50,00 aan Pangu Fireworks en ontvang in de winkelwagen 7% extra korting op je totaal factuur van Pangu.:handsup:

Mooier kunnen we het niet maken.

download.jpg

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Let op rond 20 oktober gaan we de webshop ombouwen en zullen de freak prijzen gaan vervallen voor dit jaar.

Leuk die foto's! Ik zie al wat artikelen die ik 29dec mag komen ophalen... :D

Ook Pangu stond hoog op het wensenlijstje. Een Yellow River en 2 Spirits besteld. Bedankt weer voor de actie!

De afstand is voor mij te groot, maar er is geen enkele vuurwerk -online winkel, die zo actief bezig is om het voor de freaks zo gunstig mogelijk te maken als deze. Dikke klasse!

We doen even een Zaterdag avond actie:D

Na veel aanvragen en vragen kan ik jullie 1 keer deze extra korting geven:thumbsup:

Alleen vanavond tot 23:59 een extra korting op Pangu Fireworks in de winkelwagen!!

Bestel voor minimaal € 50,00 aan Pangu Fireworks en ontvang in de winkelwagen 7% extra korting op je totaal factuur van Pangu.:handsup:

Mooier kunnen we het niet maken.

Bekijk bijlage 55047

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Let op rond 20 oktober gaan we de webshop ombouwen en zullen de freak prijzen gaan vervallen voor dit jaar.

Zowel de Pangu actie stop om 22:00 en de weekactie vanavond :)

Wil graag iets bestellen maar ik kan nog steeds niet inloggen op de nieuwe site.
Hopelijk word het snel opgelost
Verder weer een super actie

Je kan gewoon bestellen maar dan even buiten het inlog gebeuren om.
Gewoon even een andere mail gebruiken en in omschrijving de mail zetten die je altijd gebruikt dan krijg je een nieuwe mail en staat die er bij die regelen wij dan.

Ik zal morgen eens vragen bij Pos wat inmiddels de status is !

Ben altijd heel benieuwd wat de nieuwe week aanbiedingen zijn. Hoop wel dat ik vanavond meer ruggegraat heb.

Moet natuurlijk geld overblijven als de Force One online komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan