[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een opmerking m.b.t jullie nieuwe website. Wanneer je een wenslijstje maakt is deze na verloop van enige tijd weer leeg. Ook wanneer je de pagina niet afsluit en op vernieuwen klikt, is de lijst weer leeg. Werken jullie niet met cookies?

Beste Freaks

Inmiddels zijn we een heel eind :handsup:

Wat er nu gaat gebeuren is dat alle orders over worden gezet in het nieuwe systeem.

Wat gaat er voor jullie gebeuren:

Iedereen die heeft besteld krijgt een nieuwe mail binnen van zijn of haar order dus een bevestiging ( afhaalbon ) de oude kan je dan verwijderen of weggooien.

Heb je meer orders dan krijg je dus meer afhaalbonnen let op we voeren in vanaf januari tot juli.

Het kan dus zijn dat je morgen of overmorgen een mail ontvangt en een dag later pas van je 2e of 3e dit alles heeft te maken dat we starten met invoeren vanaf 01-01-2020 met de orders.

Na dat alles er in staat gaat de shop ook weer open meteen en is de voorraad ook juist en afgeboekt van de voorraad.

Wil je al een account aanmaken dat kan inmiddels in het systeem.

Zijn er vragen stel ze gewoon.

Dennis

Dennis,

Moeten bestaande klanten van de oude webshop ook een nieuw account aanmaken?

Keep up the good work!

Saluut!

Beste Freaks

Inmiddels zijn we een heel eind :handsup:

Wat er nu gaat gebeuren is dat alle orders over worden gezet in het nieuwe systeem.

Wat gaat er voor jullie gebeuren:

Iedereen die heeft besteld krijgt een nieuwe mail binnen van zijn of haar order dus een bevestiging ( afhaalbon ) de oude kan je dan verwijderen of weggooien.

Heb je meer orders dan krijg je dus meer afhaalbonnen let op we voeren in vanaf januari tot juli.

Het kan dus zijn dat je morgen of overmorgen een mail ontvangt en een dag later pas van je 2e of 3e dit alles heeft te maken dat we starten met invoeren vanaf 01-01-2020 met de orders.

Na dat alles er in staat gaat de shop ook weer open meteen en is de voorraad ook juist en afgeboekt van de voorraad.

Wil je al een account aanmaken dat kan inmiddels in het systeem.

Zijn er vragen stel ze gewoon.

Dennis

Ik verwacht dat we dinsdag alles klaar hebben en dat de shop weer open gaat.

Dennis

Dat is goed nieuws, zag al dat de eerste nieuwe producten voor 2020 online staan.

Staan alle nieuwe producten dinsdag online Dennis?

Laatst bewerkt:
Laatste 3 splitting stars in de wacht gesleept.:D verder 2 splitting red voor mooie prijs erbij topppie Dennis en crew:wink:

Mooi dat de shop weer terug online is!

Ik zie een Splitting Rainbow verstopt... Ik neem aan dat dit de openingsactie is? :cool:
Vreemd genoeg is die bij mij niet (meer) zichtbaar bij Nieuw 2020.
Eerder vanavond wel. Via search wel weer te vinden. :)

Mooi winkeltje weer! En die Splitting Rainbow staat er ook erg mooi (geprijsd) bij. Helaas even een zomerstop qua aankopen voor mij. :sad:

Mooi dat de shop weer terug online is!

Ik zie een Splitting Rainbow verstopt... Ik neem aan dat dit de openingsactie is? :cool:
Vreemd genoeg is die bij mij niet (meer) zichtbaar bij Nieuw 2020.
Eerder vanavond wel. Via search wel weer te vinden. :)

Hoi dit klopt even boven in de balk in toetsen en hij komt naar boven. 6304

Morgen ga ik daar even naar kijken want krijg hem niet onder nieuw 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan