[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
De weekaanbiedingen zijn nog leeg, werkt de site nog niet naar behoren ?

Hoi dit klopt we zijn er nog mee bezig tevens willen we hem meteen 100% hebben.

Ook zijn we alle orders aan het overzetten en de voorraad vanuit het oude systeem.

Dit kost even wat tijd maar ik beloof met een leuke actie te komen als we alles klaar hebben.

Hoi dit klopt we zijn er nog mee bezig tevens willen we hem meteen 100% hebben.

Ook zijn we alle orders aan het overzetten en de voorraad vanuit het oude systeem.

Dit kost even wat tijd maar ik beloof met een leuke actie te komen als we alles klaar hebben.

Hoi Dennis, dat is ook heel begrijpelijk, en dan is het voor mij helaas pindakaas voor deze weekactie want ik ga morgenvroeg op vakantie.
Benieuwd naar je nieuwe acties daarna.

Hoi Dennis, dat is ook heel begrijpelijk, en dan is het voor mij helaas pindakaas voor deze weekactie want ik ga morgenvroeg op vakantie.
Benieuwd naar je nieuwe acties daarna.

Geen probleem als je terug komt stuur je me even een pm en dan regelen we het nog even voor je geen probleem.

Fijne vakantie

Tijd geleden dat ik me laatste bestelling hier heb gedaan. Succes met de migratie en ben erg benieuwd naar de nieuwe shop en natuurlijk de actie!

Tijd om te slapen ivm nachtdienst. Als ik wakker ben vanavond wil ik bestellen!! :p hehe grapje.. ik kijk uit naar de weekaanbieding. Wil namelijk dit jaar bij jullie voor het eerst bestellen. Lees heel veel goede berichten over jullie. Ben benieuwd!

Wanneer kunnen we weer bestellen?

Zo snel mogelijk alleen het is nauwkeurig werk omdat alles omgezet moet worden.

We willen alles even dubbel goed controleren want ook alle orders gaan over namelijk en voorraad enz.

Tevens moet ook in Pos alles kloppen.

En we willen gewoon dat alles goed gaat einde jaar en weer in een lekker tempo.

Dennis

Laatst bewerkt:
Yes heb geduld wel een vraag.
Je had het over een hele aantrekkelijke openingsactie. Zijn dat de producten die nu bij weekacties staan of is dat nog een verassing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan