[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook maar is even rondkijken van de week! Tijdje er totaal uit geweest qua vuurwerk, maar begint ineens weer te kriebelen, zeker met zulke acties in de omgeving!:D

Even een filmpje van de Sterling Thunder uit de weekactie. Dit is echt een 20mm cake met best flinke spreiding en een goede burst. Het is weliswaar een éénvoudig effect, alleen zeker een prima cake.

Beste freaks

Ik ben bezig met de website.

Bestellen is nog niet mogelijk achter de schermen zijn we bezig met pos.

Ik meld als alles juist is en correct met de voorraad enz.

Dennis

Het was heel verleidelijk om te bestellen.
Had al mandje vol spullen en richting het betalen maar het goede wil had me te pakken. Niet besteld:p

Zo als een aantal freaks al hebben gezien zullen we meteen overstappen naar een nieuwe bestel site.

De storing die gisteren was heeft hier ook mee te maken wij draaiden namelijk nog op het oude systeem van pos.

Wat we nu aan het doen zijn is alles op de juiste manier aan het overzetten naar de nieuwe portaal achter de schermen.

Ik hou jullie op de hoogte als alles naar me zin is zal die weer open gaan.

Zo als een aantal freaks al hebben gezien zullen we meteen overstappen naar een nieuwe bestel site.

De storing die gisteren was heeft hier ook mee te maken wij draaiden namelijk nog op het oude systeem van pos.

Wat we nu aan het doen zijn is alles op de juiste manier aan het overzetten naar de nieuwe portaal achter de schermen.

Ik hou jullie op de hoogte als alles naar me zin is zal die weer open gaan.

Vergeet niet ook een werkende SSL verbinding aan te bieden, een certificaat dat bij het nieuwe adres hoort.

Ziet er goed uit, de nieuwe website!
Een idee voor de volgende weekaanbieding.... Na de fluiters misschien deze week om de knalcakes in t zonnetje te zetten? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan