[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
No worries, ik gun je er 10 en hoop dat Dennis je daaraan kan helpen (1 in ieder geval).

Overigens, de reacties in het topic zelf zijn echt niet allemaal positief hoor (met name over de ‘cactus’), maar gelukkig verschillen smaken.

Idd, de cactus stelt weinig voor. Echter koop je daar de box niet voor. Zeker voor dat geld, meer dan goed fluitblokje. Zou leuk zijn deze te scoren.

Zag in dit topic wat verwarring over de Triple X die bij verschillende vuurwerkwinkels wordt aangeboden in de freak acties. Omdat ik (ook) expliciet op zoek was naar de Triple X, en niet naar de Armageddon of de Crown Majestic, heb ik vanochtend mailcontact gehad met Marcel Schutteman van Broekhoff. Hij vond het goed dat ik hem op dit forum citeerde. Onderstaand een deel van de mail die ik ontvangen heb:

Bij de winkels die jij opnoemt wordt inderdaad de Triple X verkocht.
Daarbij hoort dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=DDgWsBhIl54

De Triple X die hier geleverd gaat worden is dus inderdaad diegene die ik, en volgens mij met mij ook anderen op dit forum, zocht :handsup:

Zag in dit topic wat verwarring over de Triple X die bij verschillende vuurwerkwinkels wordt aangeboden in de freak acties. Omdat ik (ook) expliciet op zoek was naar de Triple X, en niet naar de Armageddon of de Crown Majestic, heb ik vanochtend mailcontact gehad met Marcel Schutteman van Broekhoff. Hij vond het goed dat ik hem op dit forum citeerde. Onderstaand een deel van de mail die ik ontvangen heb:

De Triple X die hier geleverd gaat worden is dus inderdaad diegene die ik, en volgens mij met mij ook anderen op dit forum, zocht :handsup:

Hier kunnen we wat mee. Bedankt voor het speurwerk!

De nieuwe weekaanbieding Fonteinen !

Allemaal laatste outlet voorraad dus Op=Op bij bestellen is niet meer mogelijk omdat het uitloop artikelen zijn en op zijn op de outletlijst bij de importeurs.

Magnum Volcano
Mega Mine
Firewall
Snowman

F1 truck
Wheels of fortune

Dennis

Mooie aanbiedingen Dennis! Straks maar even van profiteren :D

Komt de aanvulling waar je het over had vandaag ook al? Ben heel benieuwd wat je hebt gevonden!

Mooie aanbiedingen Dennis! Straks maar even van profiteren :D

Komt de aanvulling waar je het over had vandaag ook al? Ben heel benieuwd wat je hebt gevonden!

Hoi nee deze komt vandaag nog niet:)

Ik ben er mee bezig om alles eens even te bekijken en wat er leuk is om er bij te doen nog in de shop.

Maar er komt een aanvulling.

I'm telling yah, too many hungry freaks around here.:bonk:
Die 3901 voor 3 tientjes had ik ook wel willen nemen

Edit: dan maar even gebruik maken van de weekaanbieding. Bedankt van de mega mine dennis:)

Laatst bewerkt:
Zojuist iets nog kunnen aankopen.

3902 4x mix Compound aantal 1x
3903 3x mix Compound aantal 2x
3904 4x16 assor aantal 15x
3905 Vuurwerk Almere aantal 10x
3906 6x19 assor aantal 5x

Prijzen staan onder Vuurwerk Almere Haven blokje op de webshop.

Dit is van afgelopen jaar !!

Dennis

Dennis,

Kun je toevallig ook aan de familielijn van Wolff komen?

Met name de fontein+mijn en de fontein+7 schoten?

Ik zie dat je toch besloten hebt om de emu van vulcan gisteren uit de weekaanbieding te halen:p

Wel leuk om de exploding vulcan nogmaals in de weekaanbieding te zien en ook nog is goedkoper geprijsd dan in de weekaanbieding van 3 weken geleden:thumbup:

Dennis heb je wat meer informatie over de 3905, almere lijn?
Kruitinhoud en eventueel straatervaring van de box hoe je m?

Ik zie dat je toch besloten hebt om de emu van vulcan gisteren uit de weekaanbieding te halen:p

Wel leuk om de exploding vulcan nogmaals in de weekaanbieding te zien en ook nog is goedkoper geprijsd dan in de weekaanbieding van 3 weken geleden:thumbup:

Dennis heb je wat meer informatie over de 3905, almere lijn?
Kruitinhoud en eventueel straatervaring van de box hoe je m?

Heb ik :p

Weekaanbieding deze week :

Exploding Vulcanno € 10,99
Fast or Fyurious 1 € 15,99 ( aangevuld )
Sunbeam 3 € 18,99
Sunbeam 4 € 19,99
4 x 16 ass € 19,99
3905 vwa € 49,99

Succes OP=OP

Weekaanbieding deze week :

Exploding Vulcanno € 10,99
Fast or Fyurious 1 € 15,99 ( aangevuld )
Sunbeam 3 € 18,99
Sunbeam 4 € 19,99
4 x 16 ass € 19,99
3905 vwa € 49,99

Succes OP=OP

Bedankt weer!
Kan je geen setprijs maken van de Sunbeam 3 + Sunbeam 4 voor 35,- euro?
Die kan ik dan prachtig wegzetten in m'n show :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan