[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
SEAL uitstekend geprijsd. Mijn complimenten:D
Over de EMU nog een vraag: Is deze niet hoog geprijsd voor een 300 grammer? Puur uit interesse, geen aanval.

Iemand ervaring met de Terminator van Broekhoff? Niks over te vinden maar ziet er op video goed uit.

SEAL uitstekend geprijsd. Mijn complimenten:D
Over de EMU nog een vraag: Is deze niet hoog geprijsd voor een 300 grammer? Puur uit interesse, geen aanval.

Geen probleem vragen mag altijd en in dit geval heb ik een foutje gemaakt en is deze aangepast naar € 16,99.

Wie hem besteld heeft die ga ik via de mail contact en het oplossen.

Dennis

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met die broekhoff Battlefield box. Filmpje ziet er wel aardig uit. Tweede cake lijkt wat minder. Kan er verder weinig over vinden. Is vast een omlabeling van een bekendere box. De Wildfire was goed bevallen afgelopen jaar.

Iemand ervaring met die broekhoff Battlefield box. Filmpje ziet er wel aardig uit. Tweede cake lijkt wat minder. Kan er verder weinig over vinden. Is vast een omlabeling van een bekendere box. De Wildfire was goed bevallen afgelopen jaar.

Goede morgen.

Dit klopt het is een omlabeling van :

Geweldige cake Dennis, dit jaar staat Almere niet op de route maar ik ga er vanuit dat deze cake gretig aftrek gaat vinden...

Ai ai ai, wordt het dan toch ook in Almere bestellen?? Met al die mooie kansjes maak je mij wel erg aan het twijfelen zeg!

Kan het niet zo ergens vinden: maar geldt er bij jullie nog een minimum bestelbedrag per bestelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan