Ik zou het persoonlijk heel erg leuk vinden. En zo ik gelezen heb in het forum van vorig jaar was er ook genoeg animoNou die staat nog niet open op dit moment maar als er weer vraag naar is kunnen we hem open zetten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou het persoonlijk heel erg leuk vinden. En zo ik gelezen heb in het forum van vorig jaar was er ook genoeg animoNou die staat nog niet open op dit moment maar als er weer vraag naar is kunnen we hem open zetten.
Ik zou het persoonlijk heel erg leuk vinden. En zo ik gelezen heb in het forum van vorig jaar was er ook genoeg animo
Dennis, enig idee of jullie dit jaar boxen van volt gaan verkopen? Vond de code Red toch wel echt een topper in de straat
Snap ik, en het zijn er nog steeds slechts 4? Niet 40?![]()
Heb je dit jaar weer de mogelijkheid om de Profi Shells van Broekhoff in te kopen? Deze waren echt fantastisch!
Vraagje.
Als ik weer wil bestellen maar het eerder gekozen tijdsvak staat er niet meer tussen.
Hoe gaat dit dan?
Aangezien ik van plan ben nog meerdere losse orders te plaatsen.
Gr fuse
Vraagje.
Als ik weer wil bestellen maar het eerder gekozen tijdsvak staat er niet meer tussen.
Hoe gaat dit dan?
Aangezien ik van plan ben nog meerdere losse orders te plaatsen.
Gr fuse
Geen probleem
Altijd een half uur blok er voor er dan in zetten ik zie dat dan en zet hem er dan bij.
Alleen nieuwe orders van nieuwe leden voeg ik dan niet meer toe omdat ik de rust wil bewaren en niet teveel in een blok wil hebben omdat ik gewoon overzicht wil houden.
Dus sta je al in het blok met een order en wil je toevoegen met een nieuwe order geen probleem even half uurtje er voor pakken en pm sturen en ik verzet hem in het blok erbij en je krijgt een nieuwe mail met de juiste tijd.
Even een vraag, stel dat er toch echt een verbod komt, hoe zit het dan met gedane bestellingen?