[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Och och wat ben je ook onproffesioneel zeg maar dat wisten we al .de klant heeft altijd gelijk zou je moeten weten als je in de detail handel werkt. Verders bestel ik idd niet meer bij jou mede door jou proffesionele opstelling kuch
Daarnaast:

"Och och, wat ben je ook onprofessioneel* zeg, maar dat wisten we al. De klant heeft altijd gelijk. Dat zou je moeten weten als je in de detailhandel( is één woord ) werkt. Verder bestel ik inderdaad niet meer bij jou mede door jouw* professionele* opstelling."

Ga een eind fietsen, ik hoop oprecht dat er geen één freakzaak is die jou als klant wilt.

Hij slaat toch echt de spijker op de kop wat mij betreft, wat wil je nog bereiken met al het negatieve?
Denken is 1 ding, maar je wilt wel heel graag gehoord worden.

Toch nog ff een positieve noot... Ik ben prima geholpen door valk en Marcel in het bijzonder, had hij niet hoeven doen heeft hij wel gedaan:thumbsup:

Dankje voor je positieve bericht.

Fijn dat er ook klanten zijn die het wel waarderen en positief blijven ondanks alles wat er gebeurd is .

Met vriendelijke groet

Marcel valk vuurwerk

Het is natuurlijk een forum en daar mag iedereen zijn mening geven, positief of negatief.
Ik kan de reactie van vuurwerkduiven ook wel enigzins begrijpen. Nadat ik van bijna alle andere winkels mijn geld al terug had gekregen (of in ieder geval een betere persoonlijkere communicatie) had ik hier alleen een algemene mail ontvangen. Ik had in mijn reactie gezegd dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug wou en 14 dagen later had ik geen reactie. Dit alles gaf mij op dat moment niet het idee dat het netjes opgelost zou worden en toen was ik inderdaad een van de personen die mijn rechtsbijstandverzekering om advies heb gevraagd. Daarna is het gelukkig alsnog netjes opgelost, maar een beetje duidelijke communicatie had een hoop irritatie kunnen voorkomen. Ik ga na deze ervaring hier ook niet meer bestellen, ik betaal dan toch liever iets meer bij een winkel waar de communicatie beter verloopt.

Het is natuurlijk een forum en daar mag iedereen zijn mening geven, positief of negatief.
Ik kan de reactie van vuurwerkduiven ook wel enigzins begrijpen. Nadat ik van bijna alle andere winkels mijn geld al terug had gekregen (of in ieder geval een betere persoonlijkere communicatie) had ik hier alleen een algemene mail ontvangen. Ik had in mijn reactie gezegd dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug wou en 14 dagen later had ik geen reactie. Dit alles gaf mij op dat moment niet het idee dat het netjes opgelost zou worden en toen was ik inderdaad een van de personen die mijn rechtsbijstandverzekering om advies heb gevraagd. Daarna is het gelukkig alsnog netjes opgelost, maar een beetje duidelijke communicatie had een hoop irritatie kunnen voorkomen. Ik ga na deze ervaring hier ook niet meer bestellen, ik betaal dan toch liever iets meer bij een winkel waar de communicatie beter verloopt.

Dat kan en dat mag, zo zou je er ook mee om moeten gaan als je het niet meer vertrouwt of vervelene vond. Die zure druif blijft echter maar mekkeren en janken, dit is niet de eerste post waar ik hem dit zie doen. Als je het niet prettig vond, klaar sluit het af ga naar een ander, maar blijf niet continue vervelend doen als je toch al aangeeft naar een ander te gaan, dan heb je hier in principe niets te zoeken. Tip aan subura, laat je niet teveel kennen hoeveel het bloed ook onders je nagels vandaan wordt gehaald. En als er meerdere zijn die de communicatie niet goed of netjes vonden dan is dat misschien een verbeter puntje voor de volgende keer, maar ik snap ook goed waar die mindere communicatie vandaan kan komen gezien de gekke situatie rondom het vuurwerkverbod.

Och och wat ben je ook onproffesioneel zeg maar dat wisten we al .de klant heeft altijd gelijk zou je moeten weten als je in de detail handel werkt. Verders bestel ik idd niet meer bij jou mede door jou proffesionele opstelling kuch

Het zou voor iedereen prettig zijn als jij gewoon geen reacties meer plaatst in dit topic. Aangezien je toch niets meer besteld heb jij hier niets meer te zoeken.

Goedenavond

Op dit moment zijn wij hier nog niet mee bezig .
Zodra wij dit weer gaan doen zal ik dit hier bekend maken.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Misschien om over na te denken:
Is er een mogelijkheid om (bijvoorbeeld via ER) een deel van het Duitsland assortiment van Funke te gaan verkopen? Het komt zomaar in me op hoor, maar ik denk dat het velen van ons blij maakt.:blink:

Beste mensen van valk,

Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! laten we hopen elkaar het einde van dit jaar weer te kunnen zien.
Hebben jullie al enig zicht op wanneer ik ( en misschien met mij andere mensen) een bericht kunnen ontvangen omtrent de doorgeschoven bestellingen? een bevestiging oid?

Beste mensen van valk,

Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! laten we hopen elkaar het einde van dit jaar weer te kunnen zien.
Hebben jullie al enig zicht op wanneer ik ( en misschien met mij andere mensen) een bericht kunnen ontvangen omtrent de doorgeschoven bestellingen? een bevestiging oid?

Goedenmiddag

Op dit moment ligt valk nog stil ivm vakantie tot volgende week, ik daarin tegen ben al wel druk bezig met het maken van de brief/mail die jullie allen(voor de klanten die de bestelling hebben doorgeschoven naar volgend jaar) gaan ontvangen.

Dus hij is in de maak.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag

Op dit moment ligt valk nog stil ivm vakantie tot volgende week, ik daarin tegen ben al wel druk bezig met het maken van de brief/mail die jullie allen(voor de klanten die de bestelling hebben doorgeschoven naar volgend jaar) gaan ontvangen.

Dus hij is in de maak.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hey Marcel,

Beste wensen! Hopelijk wordt dit een beter jaar!

Bedankt voor je antwoord, we gaan het zien, voorlopig duurt het nog wel even...:D

Kijk er naar uit om weer met een vol geladen auto weg te rijden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan