[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Balen, was er net voor niks helaas. Had nog wat mooie Funke spullen besteld, hopelijk kunnen jullie nog wat bedenken. Ik wil wel in de straat gaan staan, en dat jullie het in mijn kofferbak bezorgen ....:p

jezus, dat geld krijg je toch terug als je die optie had gekozen.
het geld was sws al weg (betalingen van de de bestellingen) dus hoe kun je nu geld missen dat je niet hebt? wacht gewoon rutig af! rene en team heeft het al druk zat!!!
Volgens mij moet jij eerst lezen voor je reageert. Ik vraag nergens om mn geld terug...

Beste memebers

Wij hebben net controle gekregen van boa's en ons werd mede gedeeld dat wij het cat1 vuurwerk NIET mogen uitleveren, dit zou een landelijke maatregel zijn.
Wij hebben de site opslot gegooid want ook hier moeten we nu eerst weer een oplossing voor gaan bedenken helaas.

Word ook weer vervolgd dus .

Wederopm ook weer excuus voor dit ongemak

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Toch wel benieuwd waar ze dit op baseren. Ze konden de verkoop van cat 1 dit jaar niet verbieden ivm de EU pyrorichtlijn. Dus op welke grond dit nu ineens schijnbaar wel kan?....

Ik vind het ver gezocht, de besmettings haarden zitten in winkels als action waar 200 man als mieren over elkaar kruipen

En juist de action gaat hier morgen gewoon weer open.

Laatst bewerkt:
Toch wel benieuwd waar ze dit op baseren. Ze konden de verkoop van cat 1 dit jaar niet verbieden ivm de EU pyrorichtlijn. Dus op welke grond dit nu ineens schijnbaar wel kan?....

De verkoop van Cat1 is opzich niet verboden, maar bij het type winkel zoals Valk heeft en nog vele andere winkels is het ivm de regels van de lockdown verboden om een afhaalfunctie te hebben.
Dit is de rede waarom bijvoorbeeld een fietsenmaker of een tuincentrum geen cat 1 mag verkopen omdat het afhalen van een bestelling niet mag

Blijkbaar zijn er wat regels doorheen gedrukt gister of vandaag, waardoor afhaal van cat 1 ook niet meer mogelijk is. Incl bezorgen en eigen transport ervan.

Wat een bullshit weer allemaal, lijkt wel of de regering wilt dat alles fout gaat in NL

Blijkbaar zijn er wat regels doorheen gedrukt gister of vandaag, waardoor afhaal van cat 1 ook niet meer mogelijk is. Incl bezorgen en eigen transport ervan.

Wat een bullshit weer allemaal, lijkt wel of de regering wilt dat alles fout gaat in NL

Dit zijn geen regels die er doorheen gedrukt zijn gister/vandaag dit zijn regels die al vanaf afgelopen dinsdag bekend zijn en welke winkels een afhaalfunctie mochten hebben stond sinds maandag avond al op rijksoverheid.nl

Dit zijn geen regels die er doorheen gedrukt zijn gister/vandaag dit zijn regels die al vanaf afgelopen dinsdag bekend zijn en welke winkels een afhaalfunctie mochten hebben stond sinds maandag avond al op rijksoverheid.nl

Eigenlijk hadden ze het ook wel kunnen weten. Hieronder een gedeelte uit de tekst op Rijksoverheid.nl
Locaties voor reparatie en onderhoud van consumentenartikelen
Locaties als fietsenzaken, autogarages, schoenmakers, sleutelmakers, locaties voor reparaties aan telefoons en alle andere locaties die reparatie en onderhoud verlenen van consumentenartikelen kunnen open blijven. Verkoop van artikelen is niet toegestaan.

Maar wat dan weer niet strookt is de opmerking van Driesprong op Facebook, waar ze aangeven dat bezorgen ook niet meer mag. Op de site van Rijksoverheid staat het volgende:
Winkels die moeten sluiten, mogen ook geen afhaalfunctie inrichten. Wel mogen zij hun producten bezorgen

Edit: lees net de reactie van Patrick hierboven. Afhalen mag niet i.v.m. coronamaatregelen en bezorgen mag niet van vuurwerkbesluit :bonk::bonk::bonk:

Goedenavond

Wij zijn in deze gedeeltelijk noodlijdend zegmaar dus de werkplaats mag open voor reparatie, MAAR cat 1 uitleveren mag dan weer niet want dat valt onder verkoop (ookal is het online besteld en betaald ) en je mag de winkel niet open hebben en men zegt dat dit dan wel het geval is, dus alleen bezorgen mocht dan nog .
Tis bizar allemaal maar goed, ik werd op mijn werk hierover gebelt dus ja daar sta je dan, ga het maar ff regelen allemaal dus gelijk stress in de tent want de klanten beginnen net langzaam aan te komen ( de eerste sloeg gelijk de plank ( even helemaal uit amsterdam) dus die kon onverrichte zaken terug helaas.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Wij zijn in deze gedeeltelijk noodlijdend zegmaar dus de werkplaats mag open voor reparatie, MAAR cat 1 uitleveren mag dan weer niet want dat valt onder verkoop (ookal is het online besteld en betaald ) en je mag de winkel niet open hebben en men zegt dat dit dan wel het geval is, dus alleen bezorgen mocht dan nog .
Tis bizar allemaal maar goed, ik werd op mijn werk hierover gebelt dus ja daar sta je dan, ga het maar ff regelen allemaal dus gelijk stress in de tent want de klanten beginnen net langzaam aan te komen ( de eerste sloeg gelijk de plank ( even helemaal uit amsterdam) dus die kon onverrichte zaken terug helaas.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Mag je ook bezorgen op een hoek van een straat of een parkeerplaats? Woon niet in het gebied, maar als er iets mogelijk is hoor ik het graag

De verkoop van Cat1 is opzich niet verboden, maar bij het type winkel zoals Valk heeft en nog vele andere winkels is het ivm de regels van de lockdown verboden om een afhaalfunctie te hebben.
Dit is de rede waarom bijvoorbeeld een fietsenmaker of een tuincentrum geen cat 1 mag verkopen omdat het afhalen van een bestelling niet mag

Snap wat je bedoeld idd. Maar is het dan niet toch indirect een schending van de Pyrorichtlijn?

Had dezelfde vraag![/QUOTE

Goedenavond

Nee helaas dat mag niet , maar als mensen op dit forum bij ons uit de buurt komen dan kunnen jullie misschien onderling wat regelen dat wij de bestelling daar afleveren .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Dan maar geen cat 1 dit jaar. Jammer dat er alleen in de buurt bezorgd word, had er veel voor over gehad me bestelling toch te krijgen.. Maar ga geen vreemden vertrouwen met me vuurwerk/centen, ondanks dat we allemaal liefhebbers zijn.

Gezeik ook om cat 1.. 2e winkel waar ik me fonteinen al niet op kan halen en 3e cat1 winkel wat niet door gaat. Blijf me geld niet uitgeven dus geef het op, dat dit land maar trots op zichzelf mag zijn:bye:

Vragen qua geld zal ik maar niet stellen:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan