[Freakactie 2020] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste Mystery Boxen zijn inmiddels verkocht, door het grotere aantal duurde het deze keer wat langer maar last minute kunnen we alsnog spreken van een uitverkochte actie. Tijd dus om bekend te maken welke box jullie nou eigenlijk hebben gekocht!

Aan alle kopers van de Mystery Box 2.0; Veel plezier met de 100S Thundershow Compound van Rubro Fireworks! Een video van deze box komt er zo snel mogelijk aan, tot die tijd blijft de uitwerking dus nog even een 'mystery'. :)

100s-vt-thundershow.jpg

https://vuurwerkland-steenbergen.nl/artikel/mystery-box-2-0

We hopen volgende week weer nieuwe acties en producten aan de website toe te kunnen voegen. Uiteraard melden we dat in dit topic! :thumbsup:

lijkt mij niet vreemd gezien de situatie momenteel...zal wel een hoop extra werk en voorbereiding bij komen met al die corona maatregelen en de gevolgen daar van!

Ben ook nieuwsgierig naar de freak site!

lijkt mij niet vreemd gezien de situatie momenteel...zal wel een hoop extra werk en voorbereiding bij komen met al die corona maatregelen en de gevolgen daar van!

Ben ook nieuwsgierig naar de freak site!

Daar heb je gelijk in, we wachten geduldig af.

Blijft lang stil zeg?

Momenteel leggen we de laatste hand aan de inkoop voor dit seizoen en zijn we druk bezig met de freaksite welke zoals elk jaar op 1 november weer online komt. We hebben dit jaar een vernieuwde freaksite en een grote lading nieuwe producten in de collectie wat dus aardig wat werk met zich mee brengt. Ik zal eens kijken of we van de week alvast wat previews van de nieuwe Fabric producten kunnen vrijgeven. :)

Daarnaast zullen we vrijdag enkele nieuwe producten aan de uitverkoop toevoegen als weekend actie, hierover dus vrijdag meer! :)

Zit de 2de op locatie Leerlooierij 17 - 4651 SM - Steenbergen? zag het via magnum site

Maar als via de site van Magnum besteld ken hem dan ook toevoegen bij me eerder bestelling die op andere locatie heb besteld? :rolleyes:

Maar voor de rest ben ik heel benieuwd naar de nieuwe producten en vooral naar de nieuwe site op 1 november

En is er al flimpje van de 100S Thundershow? :cool:

Maar als via de site van Magnum besteld ken hem dan ook toevoegen bij me eerder bestelling die op andere locatie heb besteld? :rolleyes:

Gaan we even overleggen maar is vast een oplossing voor te vinden, stuur ons even een mailtje dan komen we daar z.s.m. op terug.

----------------------------------------------

De reeds aangekondigde weekend acties komen vanavond tussen 8 en 9 online. Uiteraard melden we dat ook nog even hier in ons actietopic! :)

Gaan we even overleggen maar is vast een oplossing voor te vinden, stuur ons even een mailtje dan komen we daar z.s.m. op terug.

----------------------------------------------

De reeds aangekondigde weekend acties komen vanavond tussen 8 en 9 online. Uiteraard melden we dat ook nog even hier in ons actietopic! :)

Ik heb ook 1 Magnum bestelling staan, zou wel het handigst zijn als ik die bij dezelfde winkel kan ophalen. Anders is het 300 meter rijden, maakt ook niet uit :p Zal er nog een mailtje over sturen.
Ben benieuwd naar de weekend acties.

Hier hetzelfde verhaal. Ook via Magnum site 2 bestellingen gedaan. Zou tof zijn als je ze kan samenvoegen. En anders ook geen probleem, zal ook even mailen. Benieuwd naar de acties straks!

Top actie dit weer hoor. Zou graag bestelling plaatsen maar die ophaaltijden zijn voor mij onmogelijk. Is hier nog iets aan te doen toevallig? :angel: #durftevragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan