[Freakactie 2020] Het hele jaar door FREAKACTIES - KNALKEET RIJSSEN

Status
Niet open voor verdere reacties.
En deze wil ik jullie niet onthouden:

Mystery compound! Durf jij de gok te nemen?!

Een dikke compound ter waarde van €110 - 140, voor maar €50 euro. En nee, je gaat deze mooie box NOOIT meer voor dat bedrag vinden. Welke box het is wordt hier op Facebook bekend gemaakt als ze allemaal verkocht zijn! Nog maar 5 beschikbaar, aarzel niet en bestel hem nu!

https://knalkeet.webshop.kei.io/artikel/mysterycompound-juli

Ook de gok genomen en tevens mijn 1e bestelling hier!
Voor de liefhebber: er zijn er nog 8 beschikbaar op dit moment.

En wat als ze niet allemaal worden verkocht?
Zien we het dan pas 29 december als we het komen ophalen? :D

Ai!!!!
Ik lees het nu pas en heb een poging gedaan, maar ze zijn al op....:cry:
Dan maar duimen dat er een herhaling komt.

Edit: Via het reguliere adres in de adresbalk zijn ze op, maar via de link in dit forum kan ik ze nog bestellen.Ik heb er ook 1. Nu maar hopen dat het niet is wat ik ergens anders al besteld heb.... :holland:

Laatst bewerkt:
Daar ben ik niet zo bang voor. Nog 6 nu.

2 weken na de laatste bestelling of uiterlijk 15 augustus maken we bekend welke compound dit is.

Nog 1 te gaan!
Is daar een reden voor om 2 weken na de laatste bestelling pas bekend te maken om welke box het gaat?
Als het goed is is bij jullie toch al bekend waar het om gaat? :confused:

Nog 1 te gaan!
Is daar een reden voor om 2 weken na de laatste bestelling pas bekend te maken om welke box het gaat?
Als het goed is is bij jullie toch al bekend waar het om gaat? :confused:

Goede vraag. Bij ons is dat zeker wel bekend. Echter kun je bij elke zichzelf respecterende webwinkel die zich aan de Nederlandse wet houdt je bestelling binnen twee weken kostenloos annuleren.

Dus om te voorkomen dat er knakkers tussen zitten die een "gokje" nemen en annuleren als het net niet is wat ze verwacht hadden hebben we deze regel ingesteld.

Heb ik het goed uitgelegd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan