[Freakactie 2020] Het hele jaar door FREAKACTIES - KNALKEET RIJSSEN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze zaak blijkt maar 10 minuten van van vuurwerkstore holten af te liggen dus prima op de route naar Pyro-depot en daarom de gehele loud collectie van Katan gekocht voor een hele mooie prijs! Ik houd jullie site in de gaten!!

Van de nieuwe producten zijn nu de plaatjes toegevoegd.

Wat vinden jullie van de labels?

Kan aan mij liggen en is mijn mening.
ik vind het te simpel karakterloos/smaakloos uitten met het ontwerp en dan maar zo gezegd elke x een ander kleurtje nemen.

Een ontwerp als luypaers had beter gepast

Ps: uiteindelijk boeit de labels niet, het gaat erom hoe het in de straat presteert :p

Ik vind het wel een mooie eenheid hebben. Doet me ook een beetje denken aan Broekhoff.

5d9dc94921969021022190.png
Box van Broekhoff

5e8b0dfb78b6a703639487.png
Box van Katan

maxresdefault (1).jpg
Cake van Broekhoff

5e8b0c8b57540926088435.png
Cake van Katan

Ik vind ze degelijk, clean, standaard en generiek, maar ook niet meer dan dat.

Het is geen echte eye-catcher (ook niet in de winkel op het schap verwacht ik) en het is ook niet onderscheidend/uniek (ik maak graag de vergelijking naar VOLT! of Funke, ieder op hun eigen manier wel onderscheidend).

Of het dan 'goede' of 'slechte' labels zijn, dat kan ik niet beoordelen (soms is less ook echt more). Dat hangt bijvoorbeeld ook af van de match met je (marketing)propositie. Vanuit die gedachte is een thema altijd wel een pre, maar dat zie ik vooralsnog niet echt terug in de labels.

Net als de namen die eerder nogal leken op andere producten, lijken de labels dat nu ook, zoals Koala al aangeeft.

Persoonlijk heb ik de voorkeur voor labels welke het product/effect weergeven zonder deze te overdrijven. Maar steek vooral tijd/geld/moeite in de effecten van het vuurwerk ipv de looks van het label.

Er staan nu ook tijdelijk wat filmpjes bij. Deze zijn nog niet in goede kwaliteit maar het geeft een mooie indruk.

Laatst bewerkt:
Vanaf 1 februari niet meer 'actief' hier alleen beetje rond neuzen voor leuke acties.
nu al 2 bestellingen hier gedaan en ben bang dat er vandaag of morgen nu er filmpjes bij de nieuwe producten staan weer 1 bij komt!

bedankt voor de goede service en top acties!

De Katan pre-order actie is om middernacht ten einde.

Voor wie nog mee wil profiteren van deze actie: Dat kan alleen vandaag nog.

Nog geen film van de grande special?

Die zou ik ook wel willen!!! Maar gelukkig wel al materiaal van de andere nieuwe cakes en compounds. Zitten wel leuke bakjes tussen. En vind de cakes van de Loud collectie toch ook wel mooi geprijsd hoor...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan