[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot van de week waren de prijzen 20% lager, begin van de week prijzen 20% duurder, en nu ineens deze "actie" :bonk:

Wat is hier gek aan? ze hadden het aangekondigd dat de prijzen omhoog gingen en de site met nieuwe producten werd gevuld, nu geven ze nog een keer 20% korting (wat ze vorig jaar ook deden) ook op de nieuwe producten. Zal er alleen maar blij van worden dat je vuurwerk voor deze prijzen nog kan kopen.

Ben net als meerdere forumleden ook erg benieuwd tot wanneer de 20% actie loopt.

Heb ook nog een aantal vragen:
1. Gaan jullie de Electric Cracker/Black Bomba van Rubro/Mania nog toevoegen aan het assortiment?
2. Gaan jullie nog mines/alternatieve 'single shots' verkopen van bijv. Katan, Magnum/Broekhoff?

Dit is van te voren aangekondigd.
De prijzen zijn nu naar onze reguliere verkoopprijzen toe.
Verder zijn er nog tal van artikelen toegevoegd waaronder ook nieuwe collectie.
Hierover geven we nog 20% korting weg.

Ben net als meerdere forumleden ook erg benieuwd tot wanneer de 20% actie loopt.

Heb ook nog een aantal vragen:
1. Gaan jullie de Electric Cracker/Black Bomba van Rubro/Mania nog toevoegen aan het assortiment?
2. Gaan jullie nog mines/alternatieve 'single shots' verkopen van bijv. Katan, Magnum/Broekhoff?

1. Electric cracker zal deze week toegevoegd worden.
2. Er zullen deze week meerdere van deze artikelen worden toegevoegd aan de shop.

Mooi, kan ik eind deze maand nog een bestelling plaatsen (eerst salaris afwachten)

Hoop tot die tijd nog een aanvul kokt met leuke producten

De Thunderking Crackling Mine staat wel al op de site voor een mooie prijs, maar het is nog niet toe te voegen aan het winkelmandje.

Gaan jullie ook de Thunderking bulkpacks 40st van Katan verkopen of de ABA Devil Scream?

Kunnen we de komende weken nog aanvullingen verwachten of is dit het assortiment voor dit jaar? Bedoel dat uiteraard niet negatief, want ben erg te spreken over de samenstelling van het assortiment en de mooie prijzen het hele jaar door!

Ik had ze hier gisteren een mail over gestuurd.
Schijnt dat deze ergens aankomende week te bestellen zijn.
(De Thunderking Crackling Mine)

Laatst bewerkt:
Ik had ze hier gisteren een mail over gestuurd.
Schijnt dat deze ergens aankomende week te bestellen zijn.
(De Thunderking Crackling Mine)

Ik kan ze nu bestellen. Als ik 10 doosjes van 4 in mijn winkel wagen doe dan krijg je twee kortingen. In totaal betaal je dan 6,01 euro voor 40 stuks :)

zag net dat er een November update aan de site is toegevoegd.
deze is nog wel leeg.. zal dit te maken hebben met blackfriday??

tevens heeft de update oktober wat nieuwe artikelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan