sg1-westland
VWC lid
Ja zelfs de funke fonteinenDe Driesprong is lekker aan het bijvullen.....ik zie zelfs Funke worden toegevoegd!
Hopen dat daar nog - 20 % korting af gaat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja zelfs de funke fonteinenDe Driesprong is lekker aan het bijvullen.....ik zie zelfs Funke worden toegevoegd!
haha leek me al zo stug maar het was wel heel vermakelijk geweestHaha dat zou wel heel slecht zijn.![]()
Zit ik heel t jaar door, 10x per dag alle freaksites te bekijken, om dan vervolgens op de dag dat de prijzen omhoog gegooid worden te bestellen
Ja ik heb vandaag om 09:30 een bestelling gedaan, maar nee de prijzen waren toen nog niet omhoog.![]()
Jammer, de prijzen zijn wel echt heel erg gestegen.
Oh niet gelezen, thanksEr gaat straks nog een korting van de prijzen af!
Ik ook daar stond ik aardig van te kijken vorig jaarHoop stiekem dat de strong celebration nog toegevoegd zal worden.
Ze hebben nu heel veel nieuwe spul toegevoegd aan de webshop. Jammeer dat mijn budget op isIk ook daar stond ik aardig van te kijken vorig jaar
Ze hebben nu heel veel nieuwe spul toegevoegd aan de webshop. Jammeer dat mijn budget op is![]()
Tot hoelang duurt deze aktie??Vanmiddag gaat de shop weer online met 20% kortingsactie!
Zijn de prijzen nu al met 20%?Vanmiddag gaat de shop weer online met 20% kortingsactie!
Zijn de prijzen nu al met 20%?
Alle producten waren echt vele malen goedkoper.
Je bedoeld -20% ipv met 20%
Nee, er is op de site nog geen 20% korting af, zal eerdaags wel worden aangepast.
Inderdaad erg benieuwd tot wanneer deze mooi actie loopt en zou een leuke misterydeal ook wel toepasselijk vinden![]()