[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
helemaal top man bedankt voor de info daar hebben we wat aan :thumbup:

Thanks. Wat iedereen in zijn achterhoofd moet houden.....de Driesprong heeft de afgelopen jaren bij het ingaan van de verkoop van de nieuwe producten, dus nu over 2 weken, altijd een kortingsactie gedaan. Hierdoor zijn de nieuwe producten zeer scherp te krijgen. Vorig jaar kreeg je 20% korting op alles.

Bedankt voor de info, goed om te weten. Zou fantastisch zijn wanneer ze dat dit jaar weer doen..! Mooi assortiment en goed gesprijsd ook, dank hiervoor. Gr. Peter

Ultimate Monsterbox heeft een lekker tempo en leuke effecten!
Final Exodus heeft ook prima effecten, alleen ligt het tempo het eerste deel te laag wat mij betreft.

Wel grappig om de naam Bonbridge op de site te zien staan, alleen jammer dat het alleen de naam is en geen echt product van Bombridge :sad:

Aaii, zie dat ik vandaag net te laat ben met bestellen!:frusty:
Was gisteren al aan het kijken en een lijstje aan het maken, maar was er nog niet helemaal uit. Wilde hem vandaag eruit gooien, maar zie nu dat er momenteel niet besteld kan worden (en in dit topic dat de actie afgelopen zondag zou stoppen). Waren echt super prijzen namelijk!:D

Ik heb vanmorgen nog een bestelling van 600 eu de deur uitgedaan met de oude prijzen. Ik denk serieus dat ik een vd laatste geweest bent. Ik nam het risico op die openingsactie niet. De prijzen waren nu al mooi genoeg voor mij.
Bedankt Driesprong. Tot de 29e:biertje:

Ik heb vannacht ook nog een bestelling van 400 gedaan. Ik kon de verleiding toch niet weerstaan voordat de prijzen omhoog gingen

Aii toch te lang gewacht met de Pyro Night, zie dat deze 100 euro gaat kosten, dus zelfs met kortingsactie nog flink duurder dan de 58 euro waar die voor stond.

Indd in de lijn der verwachtingen dat oa de pyro night een stuk duurder zou worden.. Hij was heel goedkoop.
Ook was al eerder door de Driesprong gemeld dat de prijzen gelijk of iets duurder worden in de komende actie.. Ik ben benieuwd..

Vandaag hier gekocht:
Triple X 1x
Pyro's night 2x
Katan Special 1 1x
Kantan special 4 3x
katan special 5 1x
Secret salute 3x
Quick charger 2x
Beast mode 4x

Indd in de lijn der verwachtingen dat oa de pyro night een stuk duurder zou worden.. Hij was heel goedkoop.
Ook was al eerder door de Driesprong gemeld dat de prijzen gelijk of iets duurder worden in de komende actie.. Ik ben benieuwd..

Vandaag hier gekocht:
Triple X 1x
Pyro's night 2x
Katan Special 1 1x
Kantan special 4 3x
katan special 5 1x
Secret salute 3x
Quick charger 2x
Beast mode 4x
Toch even nieuwsgierig, heb je nou de dag nadat de prijzen omhoog zijn gegaan een deze bestelling gedaan?

Toch even nieuwsgierig, heb je nou de dag nadat de prijzen omhoog zijn gegaan een deze bestelling gedaan?

Haha dat zou wel heel slecht zijn.:bonk:
Zit ik heel t jaar door, 10x per dag alle freaksites te bekijken, om dan vervolgens op de dag dat de prijzen omhoog gegooid worden te bestellen :tongue2:

Ja ik heb vandaag om 09:30 een bestelling gedaan, maar nee de prijzen waren toen nog niet omhoog.:thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan