[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog maar een Fire Festival en een Mega Maxi besteld, zelfs met de actie erg duur $/sec.
Hoop dat alle lovende woorden kloppen.....

Zo registreer je je hier om wat inspiratie op te doen voor komend Oud&Nieuw. En zo loop je tegen een mooie actie van CR aan. CR en alle betrokkenen bedankt hiervoor! Ik ben ondertussen al aardig voorzien nadat ik me kon uitleven met deze actie!

De score tot nu toe:
Manipulator 4x
Mistral 6x
Intense 2x
Angel Dust 2x
Inspiration 1x
Ghost Town 2x
Patriot

Ik vrees alleen dat het hier niet bij blijft haha

ook maar een bestelling geplaatst, ben benieuwd!
ik hoop btw maar dat de red ghosts geilheid maar snel verdwijnd uit vw land want vind er geen ruk aan :p

ook maar een bestelling geplaatst, ben benieuwd!
ik hoop btw maar dat de red ghosts geilheid maar snel verdwijnd uit vw land want vind er geen ruk aan :p
Ik vind red ghost juiste supergaaf, mooi om te zien dat smaken verschillen. Zelf ben ik niet zo van een overkill in crackling. Ieder z'n ding zo, wat we wel allemaal gemeen hebben is lekker shoppen tegen superprijzen ��

Geweldige actie. Super dat dit vanuit een importeur wordt geregeld!!

Maak er geen gebruik van maar absoluut complimenten aan China Red!!!

Sluit ik me bij aan. Grote kosten gemaakt bij de garage dus ik sla over, maar super actie CR ! :applause:

Top actie dit hoor, complimenten aan China red en ook een dikke pluim voor de service bij Coppelmans. Die hebben voor mij kunnen regelen dat de poema lijn uit een ander filiaal toch in Veldhoven bezorgd wordt zodat ik die daar kan afhalen. Gelijk mijn laatste dingen op de wishlist besteld. Top actie, dit jaar lekker wat CR stoken.

Afgelopen jaar toch wat producten laten lopen, maar nu toch maar mee gepakt.

- Obsessed
- Magic in the air
- Ghost town
- Golden dream
- Dog
- Pig

Toch nog maar even geprofiteerd van deze toffe actie! Bedankt China Red en VWC voor het mogelijk maken van deze actie!! :thumbup: 2 x Mega Maxi en 4 x Rat in de pocket.

mooi om te lezen dat er zoveel mensen besteld hebben en veel activiteit genereren. Hopelijk volgen andere importeurs ook met mooie creatieve kortingsacties.

China red en VWC mijn complimenten en bedankt!

mooi om te lezen dat er zoveel mensen besteld hebben en veel activiteit genereren. Hopelijk volgen andere importeurs ook met mooie creatieve kortingsacties.

China red en VWC mijn complimenten en bedankt!

Daar heb ik nu helemaal geen budget meer voor, doe maar volgend jaar dan:p

Thanks China Red:

2x magic in the air
2x pig
2x rat
2x crack attack
1x bulldozer
1x obessed
1x fire festival

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back